Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:12:00 GMT

بیش از ۲۰۰ بسته زیست محیطی در مدارس سردشت توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۷۱۸۶

بیش از ۲۰۰ بسته زیست محیطی در مدارس سردشت توزیع شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: ۲۰۰ بسته کمک آموزشی شامل کتاب، داستان های زیست محیطی، و دفترچەهای آموزشی در بین دانش آموزان مدارس روستایی و شهری سردشت توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا خالد بایزیدی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: یکی از برنامه های این اداره شهرستانی، آموزش و اطلاع رسانی مسایل مهم محیط زیستی در میان اقشار مختلف جامعه به منظور روشنگری و آشنایی با اهداف و ماموریت های محیط زیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت بیان کرد: در این راستا پیرو تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش، این اداره نسبت به برگزاری کلاس ها و کارگاههای آموزشی در میان دانش آموزان به عنوان گروههای هدف و تاثیرپذیر و همچنین نقش اساسی دانش آموزان در حفاظت از محیط زیست، اقدام می کند.

وی اضافە کرد: در این کلاس ها، دانش آموزان با مسایل و موضوعات مهم محیط زیست منطقه از جمله وظایف و اهداف سازمان، سیمای زیست محیطی منطقه، انواع گونه های گیاهی و جانوری مهم و در معرض انقراض و شاخص سردشت، انواع آلودگی ها و نقش انسان در حفظ محیط زیست و با وظایف کارکنان، از نزدیک آشنا خواهند شد.

کارشناسان این اداره از ابتدای سالجاری تاکنون در بیش از ۵۰ آموزشگاه در سطح شهر و روستاهای سردشت اقدام به برگزاری کلاس های زیست محیطی کرده و این برنامه ها به منظور اشاعه و ارتقای فرهنگ زیست محیطی تا پایان سالتحصیلی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس