Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اصغر نصراللهی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران پدافند غیرعامل صنعت آب و برق جنوب شرق کشور استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان افزود: استان کرمان در حوزه آب در وضعیت بحرانی قرار دارد.
وی عنوان کرد: سال 96 و 97 تولید برق استان کرمان بیش از مصرف بوده و طی سالهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


**لایحه مدیریت بحران کشور اولویت مسئولان نیست
قائم مقام مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نیرو نیز در این نشست بیان کرد: لایحه مدیریت بحران با وجود آسیب پذیری کشور بیش از چهار سال به مجلس رفته و هنوز تعیین تکلیف نشده است که نشان می دهد این حوزه در اولویت برخی از مسئولان قرار ندارد.
جلال جهانبخشی اظهار داشت: فرآیند مصون سازی در برابر بلایا و حوادث باید پیگیری شود و برای این امر باید زمان و فعالیت بیشتر مسئولان به این کار اختصاص یابد.
وی گفت: باید رویکردها از حادثه محوری خارج شود و متولیان مدیریت بحران پیش بینی و پیشگیری را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.
**امسال 34 زلزله بیش از چهار ریشتر کرمان را لرزانده است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان نیز تصریح کرد: حدود 30 مخاطره طبیعی در استان پهناور کرمان رخ می دهد و 34 زلزله بیش از چهار ریشتر امسال در این استان شاهد بودیم.
مجید سعیدی افزود: 18 گسل از مجموع 25 گسل استان کرمان فعال هستند و به صورت دائم لرزه هایی دارند لذا باید همواره در برابر این رخداد طبیعی آمادگی داشته باشیم.
وی ادامه داد: حریم گسل های شهر کرمان مشخص و اقدامات مقاوم سازی در شهرها و روستاهای اطراف گسل ها آغاز شده و در حال اجرا است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به انجام طرح پیشگیری از زلزله افزود: با اقدامات انجام شده در زلزله‌ های پنج و 6 ریشتری سال گذشته در کوهبنان و راور هیچ تلفاتی نداشتیم.
وی گفت: به دستور استاندار کرمان و مصوبه شورای مدیریت بحران کاهش مصرف برق در استان مدیریت شد و مازاد برق به استان های مجاور داده شد.
نشست شورای هماهنگی مدیران بحران پدافند غیرعامل صنعت آب و برق جنوب شرق کشور روز سه شنبه با حضور مدیران بحران استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی در محل تالار برق کرمان برگزار شد.
3029/7420
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها برق خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان صنعت مدیریت بحران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور سیلاب را یکی از مخاطره آمیزترین حوادث برشمرد و گفت : علت آن بیابان زایی تغییر اقلیم کم شدن آب و کاهش فضای سبز کشور است
نامی آبخیزداری و آبخوانداری را در حفظ و تقویت خاک بسیار موثر برشمرد وی تصریح کرد : پیشگیری آمادگی بازسازی و بازتوانی از مهمترین بخش‌های مدیریت بحران است که رسانه ملی نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم در حوزه مدیریت بحران دارد

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند