Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «معرفی ۴ استاندار» تا «غیبت ۱۳۱ نماینده حین رأی‌گیری» و «گریه فردین در بهارستان».

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «معرفی ۴ استاندار» تا «غیبت ۱۳۱ نماینده حین رای‌گیری» و «گریه فردین در بهارستان».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروکاستن رهبری به تنازعات سیاسی ظلم به مردم و منافع ملی است
سخنگوی شورای نگهبان گفت: فروکاستن رهبری به تنازعات سیاسی ظلم به مردم و منافع ملی است. رویکرد اصلی ایشان در تمامی انتصابات مصالح عالی نظام و انگیزه برای ادامه خدمت است تا نگرش‌های سیاسی.

پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» نماد خودباوری جوانان ایرانی است
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پالایشگاه ستاره خلیج فارس را نماد خودباوری و توانمندی جوانان ایرانی توصیف کرد و گفت: متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اجرای این پروژه نشان دادند که می‌توانند کار‌های بزرگی را بدون اتکا به شرکت‌های خارجی انجام دهند.

کاهش حقوق در لایحه «ساماندهی حقوق جانبازان» مطرح نیست
معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: با رایزنی‌هایی که در جریان است خوشبختانه نمایندگان اراده و اهتمام جدی برای رفع اشکال و ابهام بودجه دفاعی سال ۹۸ دارند.

فعالیت‌های اقتصادی کشور با وجود فشارهای دشمنان مثبت و امیدوارکننده است
رئیس‌جمهور فعالیت‌های اقتصادی کشور را با وجود فشارهای دشمنان، مثبت و امیدوارکننده دانست و تاکید کرد: به هیچ عنوان آمریکایی‌ها به اهداف خود برای جلوگیری از صادرات نفت و مشتقات آن دست نخواهند یافت و ایران اسلامی در این مسیر، اقدامات خود را با قوت ادامه می‌دهد.

استانداران جدید خراسان رضوی، قم، یزد و فارس انتخاب شدند + عکس
هیئت دولت در جلسه امروز، علیرضا رزم حسینی، بهرام سرمست، محمدعلی طالبی و عنایت الله رحیمی را به ترتیب به عنوان استانداران خراسان رضوی، قم، یزد و فارس انتخاب کردند.

بسته‌هایی که مستحقان را حمایت نمی‌کند/ چاره‌اندیشی برای بسته‌های حمایتی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسیاری از خانواده‌ها و افراد به ما مراجعه می‌کنند که بازنشسته سازمان تامین اجتماعی، بازنشسته کشوری و تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی نیستند، اما مستحق دریافت بسته‌های حمایت هستند ولی به آنها بسته حمایتی تعریف نشده است.

نماینده آیت‌الله سیستانی به سیستان و بلوچستان سفر کرد
نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی در رأس هیئتی از اساتید و علمای حوزه علمیه به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ تصمیم مشکلی که دولت بر عهده مجلس گذاشت/ مجلس در بودجه ۹۸ قدرت مانور ندارد/ نمی‌توان گفت تورم تک رقمی است/ مردم تورم را احساس می‌کنند
عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس از ارائه نرخ تورم تقریبی در جامعه پرهیز کرد و گفت: دیگر نمی‌توان گفت این تورم یک رقمی است چرا که مردم این تورم را احساس می‌کنند و ما باید چیزی بگوییم که مطابق نظر آنهاست.

فوریت طرح «انتقال وزارتخانه‌ها» تصویب نشد/ ۱۳۱ نماینده حین رای‌گیری حضور نداشتند!
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با دوفوریت و یک فوریت طرح «انتقال وزارتخانه‌های دولت از تهران به استان‌های مستعد و دارای شرایط در یک دوره ۵ ساله» مخالفت کردند.

دولت افغانستان اجازه عرض اندام به داعشی‌های مهاجر ندهد
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: انتظار می‌رود دولت افغانستان با ارزیابی منطقی شرایط، زمینه‌ و بستری را فراهم کند که اجازه عرض اندام به داعشی‌های مهاجر به سرزمین افغانستان داده نشود.

وفای به عهد غربی!/ حمله به الحدیده علی‌رغم توافق آتش‌بس
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به آخرین وضعیت اجرای آتش بس در الحدیده اظهار داشت: متاسفانه ائتلاف ضد یمن علی‌رغم توافقات انجام شده به حملات خود در الحدیده ادامه می‌دهد.

گریه فردین در جلسه علنی امروز مجلس + تصویر
جلسه امروز مجلس با حاشیه تلخ اما شیرین همراه بود. «فردین فرمند» نماینده میانه درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی کرد و حین نطق در حالی که می‌گفت «از بس از رهبر معظم انقلاب هزینه شده است» گریه کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با خانواده شهید خردسال حمله تروریستی اهواز دیدار کرد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه مأموریت‌های خود در استان اصفهان با حضور در منزل شهید «محمدطا‌ها اقدامی» با خانواده این شهید دیدار کرد.

سازمان مالیاتی مجاز به افشای اطلاعات سامانه مودیان مگر به حکم قانون نیست
طبق تصمیم نمایندگان اطلاعات سامانه مودیان محرمانه است و سازمان مجاز به افشای آن مگر به حکم قانون و مرجع قضایی نیست.

رئیس دولت اصلاحات گفت امکان تقلب وجود ندارد/ روایتی از گفت‌وگوی ناطق‌نوری با یکی از سران فتنه/ مزدوران فارسی‌زبان در ناو‌های آمریکایی/ سفارتخانه‌ها؛ مامن فتنه‌گران
رئیس وقت کمیته ویژه «بررسی انتخابات ۸۸» می‌گوید فتنه ۸۸ تمام نشده است و ادامه دارد. متاسفانه شاهدیم بعضی از دست اندرکاران و طراحان فتنه ۸۸، در تعداد محدودی از کرسی‌های مدیریتی قرار دارند و مشغول توطئه‌گری و پُر کردن قطعات پازل فتنه هستند. نسبت به این موضوع، نمی‌توان بی‌تفاوت بود.

جلسه کمیسیون تلفیق برای تعیین هیئت رئیسه، یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه کمیسیون تلفیق به منظور تعیین هیئت رئیسه این کمیسیون، یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

سرلشکر موسوی از تیپ ۳۷۷ نیروی زمینی ارتش بازدید کرد
فرمانده کل ارتش با حضور در تیپ ۳۷۷ نیروی زمینی ارتش، از بخش‌های مختلف این تیپ بازدید کرد.

اسامی ۴۵ عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ + تصاویر
لایحه بودجه سال ۹۸ که سند دخل و خرج دولت و کشور به شمار می‌رود امسال با تاخیر در روز ۴ دی توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

وزارت ارتباطات با متخلفان «مزاحمت پیامکی مؤسسات آموزشی» برخورد کند
عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: اینکه مؤسسات به راحتی شماره تلفن افراد را کسب کرده و برای تبلیغات به مردم پیامک می‌دهند و مخل آسایش مردم می‌شوند، جای اشکال دارد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حتماً باید به این مسئله ورود کرده و با متخلفین برخورد کند.

عقب‌نشینی استراتژیک آمریکا از غرب آسیا
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دو اقدام اخیر آمریکایی‌ها در منطقه (اعلام خروج از سوریه و سفر مخفیانه رئیس جمهور این کشور به عراق) به منزله عقب‌نشینی استراتژیک آن‌ها از غرب آسیاست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرویز سروری فتنه 88 معرفی استاندار استانداران دولت هیئت دولت جلسه هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره روند ساخت مسکن در کشور گفت: یک مقداری با آن تعدادی که برای ساخت مسکن در کشور مطرح شده فاصله داریم البته فوت وزیر سابق راه و شهرسازی هم در این زمینه بی‌تاثیر نبود همچنین یک مقداری هم بر روی شیوه کار مسئله پیش آمد که الان حل شده، اما تنها چیزی که باقی مانده، همکاری بانک‌ها است.

وی اظهار کرد: اگر بانک‌ها بیایند و سهم خود را بدهند جهش خیلی خوبی در ساخت مسکن به‌وجود خواهد آمد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: بانک مرکزی و شورای عالی مسکن گام‌هایی را برداشته‌اند و میزان وامشان قبلا صفر بود، اما الان وامشان بین ۱۵، ۱۶ و ۱۷ درصد است البته بانک‌های خصوصی میزان وامشان صفر است و در این زمینه باید کاری انجام شود، چون اگر وامی نباشد اصلا کاری انجام نمی‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس تصریح کرد: می‌توان تا آنجایی که امکان‌پذیر است زمین را به مردم بدهیم و به‌جای آن وام ندهیم البته قبلا هم این کار انجام می‌شده است لذا از این سیاست وزارت راه استقبال می‌کنیم تا در شهر‌هایی که امکانش وجود دارد زمین رایگان بدهند تا مردم خود خانه بسازند و شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم را محقق کنیم.

شاکری اظهار کرد: زمین اگر برای فرد باشد مردم شده باشد که ماشین و طلای خود را بفروشند این کار را می‌کنند تا خانه خود را بسازند و در آن زندگی کنند بنابراین باید این امر در اولویت اول باشد، چون در همکاری نکردن بانک‌ها دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان ذیل نظارت شهرداری‌ها و نظام مهندسی اقدام به ساخت و ساز کنند بهترین کار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان‌کرد: فاصله آورده مردم و تسهیلات بانکی با قیمت تمام شده معنادار است و اگر فکری برای آن نکنیم مردم باز گرفتار می‌شوند یعنی یک جایی می‌گویند برویم آن را به دلال‌ها بفروشیم یا اینکه نرخ سود را در ۱۸ درصد نگه داریم، چون تعدادی از مردم نمی‌توانند از آن استفاده کنند بنابراین اهدای زمین رایگان به مردم و آمدن بانک‌ها برای انجام کار سرعت ساخت‌وساز را بالا می‌برد.

وی تاکید کرد: به نظرم تصمیمات درستی اتخاذ شده و باید با سرعت کار را جلو ببریم همچنین به ازای تخریب یک واحد فرسوده حداقل می‌توان سه واحد ساخت لذا باید برای بافت‌های فرسوده فکری کرد تا بخشی از مشکلات شهر‌های بزرگ حل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است