Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ناصر محمدخانی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران از زن چهارم خود بچه دار شد.

به گزارش رکنا، ناصر محمدخانی که سال گذشته برای بار چهارم کت و شلوار دامادی را بر تن کرد، چند روزی پیش صاحب پسری به اسم والارضا شد.

ناصر محمد خانی اوایل دهه هشتاد یکی از پیچیده ترین پرونده های جنایی ایران را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهلا جاهد زن صیغه ای ناصر محمدخانی همسر ناصر را در اولین روزهای پاییز به قتل Murder می رساند و با وجود شواهد و مدارک ناقصی که در پرونده وجود داشت وی با رای دادگاه بعد از 9 سال در سال 89 به دار مجازات آویخته می شود.ناصر بعد از اتفاقات  زن دیگری را در جنوب شهر به عقد موقت خود درآورد که بعد از مدتی از دست او با ترک تهران فرار کرد و وقتی بر می گشت توسط خانواده همسر صیغه ای اش ربوده شد و با دخالت پلیس نجات یافت.

ناصر در چهارمین ازدواجش با حضور دو پسرش از لاله سحرخیزان و مجتبی محرمی با زن دیگری ازدواج کرد و باز جنجالی شد تا اینکه باز هم با تولد پسرش و انتشار عکس آن باز جنجال به پا کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خبر ویژه/ بوی بد و نامطبوع در همه جای تهران از کجا می آید !؟ دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! این پیرمرد فقط 9 سال دارد! + عکس های عجیب وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... فیلمی عجیب از زندان قزل حصار کرج با امکانات VIP در ایران / موبایل و ماهواره هم دارند! فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد تصویر چهره این زن زیبای تهرانی که قربانی اسیدپاشی همسر برادرش شد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بازیگر سرشناس سینمای ایران در آی سی یوی بیمارستان بستری شد !+عکس گرگ پارک وحش کرج فرار کرد! جوان اصفهانی در پیست اسکی قطع نخاع شد ! چهره عروس جوان تهرانی با اسید سوخت + عکس قبل و بعداز حادثه گفت و گو با مرد مشهدی که از شلیک تیر به سرش جان سالم به در برد اما... این سلطان نفت ایران اعدام نمی شود ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایی قتل Murder پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران پسر زن دار عکس زن پسر زندگی دختر وحشتناک فیلم مرد جوان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

دیگر خبرها

  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان