Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه های قرآنی از جمله مسابقه قرآنی «مدهامتان» و محافل انس با قرآن کریم همزمان با ایام الله دهه فجر در کانون های مساجد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء امروز (13 دی ماه) در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مساجد مرکز فعالیت های انقلابی ملت ایران برای پیروزی در برابر رژیم طاغوت بود و امروز نیز مردم با حضور در مراکز فرهنگی مساجد همین نقش را ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: کانون های مساجد یکی از مراکز فرهنگی مستقر در مساجد برای فعالیت های فرهنگی و هنری نوجوانان و جوانان انقلابی است.

 

وی با اشاره به اینکه فعالان کانون های مساجد ویژه برنامه متعددی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دارند، افزود: ویژه برنامه های قرآنی از جمله مسابقه قرآنی «مدهامتان» و محافل انس با قرآن کریم همزمان با ایام الله دهه فجر در کانون های مساجد برگزار می شود.

 

سقاء، بیان کرد: 12 بهمن ماه همزمان با لحظه ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی فعالان کانون های مساجد به صورت جمع خوانی سرود «خمینی ای امام» را در مصلی اردبیل و مصلی شهرستان ها همخوانی خواهند کرد.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: این حرکت فرهنگی توسط کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود و بیش از 40 هزار از فعالان در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، یادآور شد: نمایشگاه تابلو دستاوردهای انقلاب نیز همزمان با ایام دهه فجر در چهل مسجد در معرض نمایش عموم مردم انقلاب قرار خواهد گرفت تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم عملکرد نظام را به خوبی در بین عموم مردم تبیین کنیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی اردبیل خراسان جنوبي مجلس فتنه 88 شیراز بیرجند کرمان پیروزی انقلاب اسلامی مساجد کانون های مساجد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم ضروری است هر چه سریع‌ تر انجام شود این جاده که پیرامون آن تلاش‌ های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است و باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد با سختی همراه باشد.   آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء در مشهد با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ ترین جریانی است که می‌ تواند از پیک‌ های زیارتی مشهد گره‌ گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌ آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌ های این شهر بیشتر احساس می‌ شود.   وی با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ و نقل جاده‌ ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ و نقل از جمله عرصه‌ های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ و نقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ ای، عمده خانواده‌ ها برنامه‌ ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌ گیری خود در نظر می‌ گیرند و در این میان، تردد جاده‌ ای از اولویت نخست برخوردار است.   نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌ سازی جاده‌ های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌ خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ ای نیز در آن رخ می‌ دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.   آیت‌ الله علم‌ الهدی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ و نقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (ع) را دارند، برخی از شرکت‌ های هواپیمایی نرخ بلیت‌ های مسافربری را افزایش می‌ دهند و یا در حمل‌ و نقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌ شوند که گاهی درخواست‌ ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌ العاده نیز در این خصوص بی‌ نتیجه مانده است.   وی گفت: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌ ها است، شایسته است که تمامی برنامه‌ ها به‌ ویژه برنامه‌ هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (ع) باشد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان