Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مديركل استاندارد استان بوشهر گفت: ۶۶ فرآورده از تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ ماده و مصالح مورد مصرف در صنعت ساختمان سازي داراي اهميت بيشتري در خصوص امنيت عمومي و رشد شاخص هاي تاب آوري زلزله اي و دوام عمر بهره برداري در سازه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، محمد رحيم بهره مند، مديركل استاندارد استان بوشهر به خبرگزاری شبستان در بوشهر با ابراز اینکه كارشناسان اين اداره كل، محصولات ارائه شده در نمايشگاه صنعت ساختمان و مصالح ساختماني بوشهر را مورد بازرسي قرار دادند، اظهار کرد: طبق بازرسي هاي صورت گرفته، خوشبختانه هيچ كالاي تا کنون مغاير با استاندارد در نمايشگاه مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

66 فرآورده دارای شاخصه تاب آوري و دوام عمر بهره برداري در سازه هستند

وي ادامه داد: 66 فرآورده از تعداد 2 هزار و 700 ماده و مصالح مورد مصرف در صنعت ساختمان سازي داراي اهميت بيشتري در خصوص امنيت عمومي و رشد شاخص هاي تاب آوري زلزله اي و دوام عمر بهره برداري در سازه هستند.

 

مدير كل استاندارد استان بوشهر افزود: 66 ماده فرآورده مذكور از نگاه سازمان ملي استاندارد ايران، مشمول استاندارد اجباري توليد داخلي مي باشند، لذا هر گونه توليد، توزيع، تمركز و فروش اين فرآورده ها، منوط به اخذ پروانه كاربرد علامت استاندارد از اين سازمان مي باشد.

 

رسيدن به شاخص هاي توسعه پايدار با استفاده از مصالح استاندارد

بهره مند خاطر نشان كرد: كليه مصرف كنندگان بخش هاي خصوصي و دولتي، بايد جهت رسيدن به شاخص هاي توسعه پايدار، از مصالح استاندارد باكيفيت استفاده كنند.

 

نهادینه سازی و فرهنگ سازی دو محور اصلی در امر پیشگیری و استفاده بهینه است

وی در پایان با بیان این نهادینه سازی و فرهنگ سازی به عنوان دو محور اصلی در امر پیشگیری و استفاده بهینه است، عنوان کرد: اولین جشنواره استانی استاندارد با حضور دانش آموزان بوشهری با موضوع استاندارد با شرکت 388 اثر در رشته های نقاشی، کاریکاتور، مقاله نویسی و انیمیشن با هدف ترویج فرهنگ استاندارد در امر پیشگیری و استفاده بهینه برگزار شد و از نفرات برگزیده این جشنواره تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

پایان پیام/518

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس 9 دی حماسه 9 دی خبرگزاری شبستان مراجع و علماء خراسان جنوبي شیراز گرامیداشت حماسه 9 دی اردبیل انقلاب اسلامی تاب آوري زلزله مصالح ساختمانی سازه نهادینه سازی پیشگیری استفاده بهینه توسعه پایدار فرهنگ سازی استان بوشهر استاندارد خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی