Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@21:25:34 GMT

حادثه ناگوار در بازگشایی مسیر شمشک به دیزین

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۴۶۰۴

حادثه ناگوار در بازگشایی مسیر شمشک به دیزین

با بارش برف در ارتفاعات تهران فصل اسکی رسما آغاز شده و پیست‌های اطراف تهران به روی مشتاقان این رشته بازگشایی شده است.

از چهارشنبه شب تا آخرین ساعات پنجشنبه بارش سنگین برف در ارتفاعات تهران ادامه داشت و همین موجب بسته شدن راه مواصلاتی شمشک به پیست اسکی دیزین شد.

از همین رو بهره‌بردار پیست دیزین برای بازگشایی این مسیر و بازگشایی مجدد آن در روز جمعه برای حضور اسکی بازان در ساعات پایانی دیشب در حالیکه برودت هوا به شدت پایین بود و بارش پراکنده برف هنوز ادامه داشت، اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شب گذشته با توجه به بارش شدید برف پرسنل زحمتکش راهداری در حال برف روبی مسیر شمشک به دیزین بودند که با توجه به بهمن شدید یک کارگر جان خود را از دست داد و یک نیروی دیگر حال وخیمی دارد.

این در حالی است این مسیر از سوی راهداری بسته شده بود، اما با توجه به تعهد بهره‌بردار مجموعه دیزین این مسیر بدون اطلاع باز شد و در نهایت این اتفاق ناگوار رخ داد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان