Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه بی‌حجابی جامعه را فاسد می‌کند، گفت: امروز دشمن با تفرقه‌های مختلف به دنبال فساد کشاندن جامعه است. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه اخلاق و ادب اساس دین اسلام است، اظهار کرد: جایگاه اخلاق حسنه در اسلام یک جایگاه تعیین‌کننده است و ویژگی بسیار مهمی دارد چون اخلاق، ادب و تقوا فروع دین را ارزشمند می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه باید به مسئله تقوا و اخلاق و ادب توجه ویژه‌ای شود، افزود: تقوا و اخلاق حسنه یک قدرت باطنی است و انسان را قادر می‌کند آنچه خیر و فرمان‌ الهی است عمل کند و آنچه ناپسند است به راحتی طرد می‌کند و مومنان باید تلاش و تمرین کنند.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: دین اسلام با تقوا و اخلاق ارزش پیدا می‌کند و اخلاق اولین مرتبه دین اسلام است و حسن خلق به نیکی جامعه را آباد و عمران می‌کند و عمرها را زیاد و ویرانی‌ها را به آبادی تبدیل می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی، معیشتی، گرانی و بیکاری جامعه ما را رنج می‌دهد و اختلاف سلیقه و دسته‌بندی و گروه‌بندی سیاسی و افشاگری سیاسی اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند و درگیری و تخریب‌ها در جامعه وجود دارد، نشان چیست و از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

یوسف‌پور با بیان اینکه بی‌حجابی ام‌الفساد است، تصریح کرد: حجاب دستور صریح خداوند در قرآن کریم است و عامل عفت و ارزش پاکدامنی زنان را تعیین می‌کند.

وی یادآور شد: زنان با کشف حجاب رضاخانی مبارزه کردند و با حرکت غربی و ام‌الفسادی ایستادگی کردند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه بی‌حجابی جامعه را فاسد می‌کند، اظهار کرد: امروز دشمن با تفرقه‌های مختلف به دنبال فساد کشاندن جامعه است.

یوسف‌پور با بیان اینکه بی‌حجابی و بدحجابی بزرگ‌ترین حلقه دشمن برای فاسد کردن نسل و جامعه است، افزود: وظیفه تمام زنان و مردان و آموزش و پرورش و مردم متدین آن است که با حساب و برنامه با دقت مبارزه کنند و این برنامه را در دستور کار قرار دهند تا ترفند دشمن به بار نشیند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین حادثه قرن بیستم عنوان پیدا کرده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سیاست دو قطبی شرق و غرب را به چالش و استکبار را به وحشت انداخت و صهیونیسم و آمریکا در این چهل سال آنچه در توان داشتند به کار بردند و هیچ غلطی نتواستند کنند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه انقلاب به پختگی خود رسیده است و ملت وفادار و ولایت‌مدار ایران با ایستادگی و با اهدای خون جوانان خود چیزی کم نگذاشتند، گفت: مردم با اخلاص پای این نهضت ایستادگی و مقاومت کردند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد

مصاحبه خبرنگار ایسکانیوز استانی با حسن محمدی عضو هیئت علمی معارف اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه در سالروز گرامیداشت شهید مرتضی مطهری و روز معلم.

حسن محمدی دارای مدرک دکترای تاریخ اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ارومیه از سال ۱۳۹۴ تا کنون و مدیر گروه معارف اسلامی از تاثیرات یک استاد در جامعه اینگونه سخن گفت: یک استاد موفق باید بتواند در دانشجوی خود و در جامعه تاثیر مثبتی ایجاد کند و ما این تاثیر مثبت را عملا در جامعه بتوانیم مشاهده کنیم، هم در اخلاق و هم در رفتار دانشجو تغییر ایجاد کند. به نظر من استاد در جامعه باید الگو باشد و دیگران از او سرمشق بگیرند و اگر این جایگاه را داشته باشد آن جامعه میتواند به جامعه ای موفق تبدیل شود که استاد در آن در جایگاه واقعی خود قرار گرفته.


وی درباره معیار های یک استاد خوب گفت: یکی از معیارهای یک استاد خوب در وهله اول اخلاق اوست و تا زمانی که استاد ما یک استاد اخلاق مدار نباشد و مهربانی و عطوفت را در درس خود نگنجاند تاثیری بر دانشجو نخواهد گذاشت، پس اولین معیار برای یک استاد از نظر بنده اخلاق استاد و منش و روش برخورد وی است و دومین معیار استاد علم اوست که باید دارای علم به روز نافع و موثر برای دانشجویان باشد، ینی علمی به دانشجویان ارائه دهد که به درد زندگی امروزی آن ها بخورد و بتوانند مشکلی از مشکلات آنها را حل بکنند و این ها اساسی ترین معیار ها برای یک استاد است.

وی درباره انتظاراتش از دانشگاه گفت: در اخر من درخواستم از دانشگاه ازاد جایگاه استاد هست هم از نظر اجتماعی هم از نظر اقتصادی و اینکه نظم و انظباط در دانشگاه حاکم باشد و هر چیزی سر جای خودش باشد.


محمدی در پایان گفت: ما اساتید انتظار خیلی زیادی از دانشجویان نداریم، اینکه دانشجویان ما ارزش و جایگاه استاد را حفظ کنند، هم در برخورد و اخلاق و منش و هم اینکه علمی که از استاد می‌آموزند را بتوانند در زندگی خود به کار بگیرند و موفق شوند انتظارات ما براورده می‌شود و من احساس میکنم که مقام و جایگاه یک معلم نسبت به زمان های گذشته پایین‌تر آمده و همینکه انتظار داریم جامعه ارزش و جایگاه استاد و معلم را حفظ کند و معلمین در بالاترین درجه جامعه قرار بگیرند.

خبرنگار : ثنا عسگری انتهای خبر/ کد خبر: 1229142

دیگر خبرها

  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است