Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبیری، بابیان اینکه مشکلی برای تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان سمنان وجود ندارد، گفت: با تلاش راهداری و عوامل انتظامی تردد در محورهای کوهستانی هم‌اکنون برقرار است اما همچنان احتمال لغزندگی وجود دارد.

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در سمنان، با تاکید بر اینکه رانندگان در محورهای کوهستانی باید با رعایت موارد راهنمایی و رانندگی احتیاط کنند، گفت: شهروندان درصورتی‌که الزام به سفر دارند حتماً قبل از سفر خودرو خود را به وسایل و تجهیزات زمستانه مجهز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان،افزود: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی در چنین شرایطی، سلامت سفر خود و سرنشینان را تضمین می کنند.

 

وی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، پلیس بنا به وظایف ذاتی خود از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در محورهای برف گیر و یخ زده جلوگیری می کند.

 

کبیری از هموطنان خواست از سفرهای غیر ضروری در چنین شرایط جوی پرهیز کرده و در صورت الزام به سفر، تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، پوشاک گرم و آذوقه را به همراه داشته باشند.

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان، بابیان اینکه محور سمنان-فیروزکوه که به دلیل بارش برف شب گذشته مسدود بود بازگشایی شد، گفت: رانندگان عبوری از محورهای کوهستانی احتیاط کنند.

 

کبیری علت مسدودی این محور را بارش برف و وقوع کولاک عنوان کردوافزود: درحال حاضر تردد در آن به‌صورت عادی برقرار است.

 

وی، خاطرنشان کرد: سطح جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مجاز و مطمئن در این مسیرها حرکت کنند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مراجع و علماء 9 دی انقلاب اسلامی مراجع خراسان جنوبي اردبیل حماسه 9 دی خبرگزاری شبستان دیدار با مراجع رئیس پلیس راه استان سمنان مسدود شدن جاده ها تردد خودروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • آیین تجلیل از معلمان بخش کوهستانی کجور
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان