Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:07:16 GMT

آزادی ۲۵ مددجوی جرائم غیر عمد کرمان

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۱۴۱۷

آزادی ۲۵ مددجوی جرائم غیر عمد کرمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سید حجت الله موسوی قوام؛ مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: این تعداد از مددجویان غیر عمد استان با پرداخت مبلغ ۸ میلیاردو ۲۹۰ میلیون ریال از زندان آزاد می‌شوند.

وی افزود: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۱۲۵ میلیاردو ۹۶۴ میلیون ریال بوده که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه استان در جلسات صلح و سازش بیش از مبلغ ۱۰۵ میلیاردو ۸۲۵ میلیون ریال از شکات پرونده این مددجویان گذشت و تخفیف بدهی اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار داشت: با ارائه دستور العمل جدید قوه قضائیه خوشبختانه شاهد کاهش آمار ورودی محکومین به پرداخت مهریه و نفقه در سطح زندان‌های استان می‌باشیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان تصریح کرد: ستاد دیه استان کرمان در سال جاری ۲۵ جشن گلریزان را در سطح استان برگزار نموده حدود ۷۰ میلیارد ریال تعهد خیرین را داشتیم که بیش از ۸۵ درصد آن تا کنون وصول شده است.
انتهای پیام/ح

آزادی چند زندانی از زندان های استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان دادگستری دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌