Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن خارجی و جدید تراکتورسازی در روزهای آینده به تبریز می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال تراکتورسازی که با هدایت محمد تقوی نیم‌فصل اول لیگ برتر هجدهم را با رتبه چهارم به پایان رساند، با برگرداندن استوکس و خرید کنستانت فعالیت خود را در نقل‌وانتقالات آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*کوین کنستانت که سابقه حضور در تیم آث میلان را دارد قرار است تا ۳، ۲ روز آینده وارد تبریز شده و به تمرینات تراکتورسازی اضافه شود.

*مسئولان باشگاه تراکتورسازی این روز‌ها پیگیر کار‌های اردوی ترکیه تیم هستند و قرار است شاگردان تقوی اردویی ۱۰ روزه را در این کشور داشته باشند. این اردو احتمالا در شهر آنتالیا برگزار خواهد شد.

*با توجه به بازگشت استوکس به تبریز، این احتمال وجود دارد که اروین دیگر ستاره خارجی تراکتورسازی هم به جمع شاگردان تقوی برگردد. مسئولان کار‌های بازگشت این بازیکن را انجام دادند و احتمالا این مهاجم در روز‌های آینده به تبریز برمی‌گردد.

*تیم فوتبال تراکتورسازی در حال حاضر با اضافه شدن کنستانت ۴ بازیکن خارجی دارد که یکی از آنها آسیایی و ۳ بازیکن دیگر غیر آسیایی هستند. با این شرایط تیم تقوی هنوز یک جای خالی دیگر برای بازیکن خارجی دارد و احتمالا یک بازیکن خارجی دیگر به تراکتورسازی می‌پیوندد. در این راستا، شنیده می‌شود مذاکرات اولیه برای جذب بازیکن خارجی بعدی در حال انجام است و بعید نیست در روز‌های آینده تراکتورسازی یک ستاره دیگر را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز میزان تقوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او