Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@23:06:56 GMT

سردارسلامی:ما قوی تر از دشمن هستیم

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۴۵۸۹

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود ایران است، تاکید کرد: امروز با توکل به خداوند همانطور که آشکار است دشمن ما ازهر زمان ضعیف‌تر بوده و ما قوی‌تر هستیم. ناطقان: سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره هزار و 300 شهید شهرستان کازرون با اشاره به تلاش آمریکا برای غلبه بر ایران اظهار داشت: آنها تجربیات خود را به صحنه آورده و از تمام قدرت خود استفاد کردند تا از ملت ما انتقام بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکا کشور ما را در تحریم سخت قرار داد تا از اعتماد ملت به نظام کم کند، افزود: آنها جوانان ما را ترور و همه راه‌های پیشرفت را مسدود کردند، اما به فضل الهی این ملت توانسته است در محاصره جنگ‌ها سالم و قدرتمند باقی بماند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان پس از ۴۰ سال نتوانستند کاری از پیش ببرند، گفت: دشمنان در دوران دفاع مقدس همه چیز داشتند به جز خدا و ما هیچ چیز به جز خدا نداشتیم.
سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود ایران است، تاکید کرد: امروز با توکل به خداوند همانطور که آشکار است دشمن ما ازهر زمان ضعیف‌تر بوده و ما قوی‌تر هستیم.
وی با اشاره به اینکه امروز ملت آگاه ما سختی‌ها را تحمل می‌کنند؛ چرا که هیچ فضیلتی جز با سختی بدست نمی‌آید، بیان کرد: بشارت بر ملتی است که سختی را تحمل کرده تا به عزت برسد چرا که پایان شب شب سیاه، فجر پیروزی است.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز نام ایران با افتخار درجهان طنین‌انداز شده است، گفت: این به برکت اسلام و تجلی نور ولایت بر این سرزمین است.
وی با اشاره به عملیات‌های سختی که رزمندگان کازرون در آن نقش‌آفرینی کردند تاکید کرد: این افتخار بزرگ برای کازرون است که رزمندگان آن در عملیات سخت دفاع مقدس در نزدیک‌ترین مواضع دشمن و در خطرناک‌ترین موقعیت‌ها درخشیده و افتخار آفریدند.
جانشین فرمانده کل سپاه  تاکید کرد: شهیدان باعث شدند ملت ایران در محاصره با قدرت‌های جهان و صف‌بندی قدرت‌های عالم کم نیاورد و این سرزمین مستقل از قدرت‌ها باقی بماند.
سردار سلامی بیان کرد: انسان‌های عادی می‌میرند، اما شهدا پس از شهادت بیش از قبل به جامعه قوت و نور می‌بخشند، ما بدون شهیدان نمی‌توانستیم ادامه حیات دهیم آنها قاعده جنگ را برای ما تغییر دادند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان بی‌ریا بودند و در جبهه‌ها فقط اخلاص بود.
منبع: ایسنا برچسب ها: سردار سلامی ، تحریم ، کازرون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سردار سلامی تحریم کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه