Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@00:06:08 GMT

دزدان حرفه ای با این کوله پشتی فرار می کنند+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۵۷۵۷

دزدان حرفه ای با این کوله پشتی فرار می کنند+ عکس

رکنا: دزدان حرفه ای با این کوله پشتی جدید که یک آدم داخل آنجا می شود به مقاصد شوم خود می رسند.

ژاپنی ها کوله پشتی جدیدی را طراحی کرده اند که به راحتی قابلیت جا دادن یک انسان بالغ در خود را دارد ؛ با این کوله پشتی یک توریست دیگر نیازی به چادر و یا اجاره اتاق نخواهد داشت.یک شرکت ژاپنی کوله پشتی خیلی بزرگی را تولید کرد که یک فرد بزرگسال می تواند در داخل آن جای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سی دابلیو اف" استودیوی طراحی ژاپنی "کوله پشتی" که بیشتر شبیه "کمد لباس" است را به عنوان یک کوله پشتی طراحی و تولید کرد و این محصول جدید به قدری بزرگ است که می تواند به صورت یک کمد یا حتی برای حمل یک فرد بالغ استفاده شود.

کوله پشتی 100 سانتی متر طول و 68 سانتی متر عرض دارد، دارای حداکثر ظرفیت نگهداری 180 لیتر (48 گالن) است و این کار آن را برای حمل یک فرد بزرگ سال ایده آل می سازد و اگر شما نگران کمربند کتف به زیر وزن باشید، اینطور نیست، چون این وسیله فقط برای تحمل وزن اعلام شده مناسب نیست، بلکه لایه و یک بند متوسط اضافی برای کاهش فشار بر پشت و شانه فرد پوشنده نیز برای کمک دارد.

داخل این کوله پشتی انسان جا می شود

در وب سایت Plywood آنلاین، این کوله پشتی کمدی به عنوان "ضرورتی برای فضای باز، حمل لوازم سنگین و آوردن تعداد زیادی مواد اولیه به محل اردوگاه" توصیف شده است، با این حال، همانطور که در یکی از عکس های تبلیغاتی نشان داده شده است، این کوله پشتی بزرگ نیز می تواند در داخل خانه به عنوان یک کمد واقعی استفاده شود.

کارکنان شرکت سورا نیوز، این کار را با یکی از نویسنده ها امتحان کردند که به داخل آن می رود و یکی دیگر او را به پشتش می اندازد و بلند می کند و به او یک سواری در اطراف دفتر می دهد.گزارش ها حاکی از آن است که این تست به طرز عجیبی خوب برگزار شد.این کوله پشتی بزرگ مشخصا قیمتش بیش از کوله پشتی های استاندارد است و حدود 26000 ین (230 دلار) به علاوه پیک، به فروش می رسد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن مستاجر مورد تجاوز پسر صاحب خانه قرار گرفت+عکس این مرد 3 روز پس از ازدواج طلاق می خواهد/ رشید آن شب در اتاق از ترانه چه دید؟ سلطان بانوی میلیاردر قماربازان ایران فرار کرد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بی رحم ترین خدا فقط 85 سانت قد دارد / پوست دشمنان او زنده زنده کنده می شد ! + عکس سرنوشت این زن مشهدی اشک ماموران پلیس را در آورد ! قتل زن جوان به دست مرد روانی در منطقه شهران اسامی دانش آموزان حادثه دیده در تصادف صبح امروز جنوب تهران اعلام شد! اقدام عجیب پزشک ارتش برای سفر به دور دنیا + عکس نتیجه کالبد شکافی اشخاص معروف / علت مرگ مایکل جکسون چه بود ! + عکس های دیده نشده مردی از درخت افتاد و جان داد / در گچساران رخ داد پدر عصبانی 3 فرزندش را به گلوله بست / او با یک زن مشکل داشت +عکس طرح خرید سربازی مشمولان غایب دیگر تمدید نمی‌شود/ روش خرید خدمت سربازی برای مشمولان دارای ۸ سال غیبت سقوط خودرو شاسی بلند به رودخانه بر اثر بی احتیاطی یک راننده دیگر + فیلم دزدی لاکچری در بابل !

منبع: رکنا

کلیدواژه: فرار عکس آنلاین شوم دزدان حرفه ای عکس تهران فیلم پسر زن وحشتناک مادر کشته مرد جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند