Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کرامت الله زندی قشقایی روز یکشنبه در نشست کارگروه اجرای برنامه ملی خود مراقبتی مدارس، افزود: طبق دستورالعمل بهورزان، مسئول سفیران سلامت دانش آموزی در روستاها و در مدارس شهری مراقبین سلامت یا رابطین سلامت هستند که در مدارس شهری فاقد مراقب سلامت، مدیران مدارس با یکی از پرسنل اداری، آموزشی یا پرورشی اجرای برنامه را پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اجرای این برنامه هر ساله از مهرماه آغاز و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.
زندی قشقایی بیان کرد: دانش آموزانی که دارای استعداد، علائق فردی، قدرت سازماندهی، مهارت های هنری و توانایی در انجام امور محوله را دارند به صورت داوطلبانه جذب می شوند و در حیطه های مختلف سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در مدارس فعالیت می کنند.
وی تصریح کرد: به مجریان و دانش آموزان توصیه می شود از محتوای آموزشی موجود در آوای سلامت وابسته به دفتر آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت استفاده کنند.
زندی قشقایی عنوان کرد: همایش مدارس مروج سلامت و سفیران سلامت دانش آموزی هرساله در هفته سلامت برگزار می شود.
وی نقش سفیران سلامت دانش آموزی را در فرهنگ سازی، اجتماعی کردن و ارتقاء سلامت جامعه موثر دانست و تاکید کرد: تقویت همکاری اداره سلامت سازمان آموزش و پرورش، گروه آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت و واحد مدارس و نوجوانان در اجرای دستورالعمل اجرایی سفیران سلامت ضروری است.
فعالیت سفیران سلامت در زمینه آموزش خود مراقبتی و تداوم سلامتی است.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در استان مشغول به تحصیل هستند.
9868/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش دانش آموز فرهنگ سازی کهگیلویه و بویراحمد وزارت بهداشت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد