Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: واردات مواد غذایی با ارز دولتی و سپس قاچاق آن به کشورهای همسایه رانت خواری و خیانت به ملت است.به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز دوشنبه (17 دی ماه) در دیدار وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با اینکه دانشگاه و بخش کشاورزی باید با اولویت دادن به نیاز‌های مردم متصل باشند، گفت: حرکت به سمت خودکفایی در نهاده‌های کشاورزی و دامی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برابر دست‌های پینه بسته کشاورزان تعظیم می‌کنیم و قدردان تلاش‌های آنها هستیم، کشاورز باید قادر به تامین زندگی خود باشد و وزیر جهاد کشاورزی، دلسوز، پیگیر و متعهد به حقوق کشاورزان است.

رئیس‌جمهور حفظ همزمان قدرت خرید مردم و صرفه تولیدات کشاورزی را ضروری دانست و تاکید کرد: کشاورزان، دامداران و باغداران عزیز امنیت آفرین هستند و وظیفه دولت نیز تامین امنیت برای فعالیت آنهاست.

روحانی با اشاره به اینکه بار اصلی امنیت کشور بر دوش کشاورز قرار دارد، اظهار کرد: وقتی کلمه امنیت بکار برده می‌شود، معمولاً نیرو‌های نظامی و انتظامی به اذهان عمومی متبادر می‌گردد و این در حالی است که بخش بزرگی از تأمین امنیت به دست کشاورزان عزیز است. بی‌تردید اگر مردم برای تأمین خوراک و غذای خود دغدغه خاطر داشته باشند، امنیتی نیز وجود نخواهد داشت.

رئیس جمهور تصریح کرد: بخش بزرگی از آرامش و امنیت خاطر مردم در سایه تأمین مواد غذایی مورد نیاز حاصل می‌شود و در گذشته چنین بود که هرکسی مواد مورد نیاز سالیانه خود را ذخیره می‌کرد و در تأمین امنیت خود نقش اساسی داشت، اما امروز مسئولیت تأمین امنیت به واسطه تغییر شرایط زندگی در مرکزیتی به نام دولت و وزارت جهاد کشاورزی متمرکز شده است که مسئولیت بسیار سخت و سنگینی محسوب می‌شود.

روحانی افزود: دولت و وزیر جهاد کشاورزی باید از زمان کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی مراقب باشند که این محصولات به اندازه کافی تولید شده باشد و نسبت به نحوه خرید و توزیع آن برنامه‌ریزی لازم را به عمل آورده باشد.

این خبر در حال تکمیل است....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی ریاست جمهوری روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان