Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت: بهتر است که پرونده به بخش اقتصادی وزارت اطلاعات جهت بررسی امر و ردیابی پول‌ها و اموال ارجاع شود.

رسول کوهپایه زاده در این باره اظهار کرد: حسب محتویات پرونده، متهم ردیف اول دارای سابقه کیفری مشابه بوده و قبلا هم شرکتی را تاسیس کرده، اقدامات مشابهی انجام داده،  پول‌های مردم را دریافت کرده و سپس اعلام ورشکستگی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تقصیر و قصور و تخلفاتی که از سوی وزارت صمت و اتحادیه طلا وجواهر تهران در این پرونده رخ داده است، گفت: نظارت و بازرسی‌های قانونی در این زمینه صورت نگرفته است زیرا فردی که سابقه دار بوده و  جرم مشابهی را مرتکب شده، باز هم به او مجوز داده‌اند که تعجب برانگیز است.

کوهپایه زاده تصریح کرد: دیروز دادستان تهران اعلام کرده بود اموالی که از متهم  کشف شده 100 میلیارد و بدهی‌اش  250 میلیارد است و تقریبا 150 میلیارد  کسری وجود دارد و  این موضوع باعث  نگرانی مالباختگان و موکلین شده است.

وی ادامه داد: ظاهرا متهم همکاری لازم را نمی‌کند و  آنچه که مسلم است متهم پول‌ها را در مقطع زمانی از موکلین دریافت کرده و  در جاهای مختلف اعم از طلا و ارز سرمایه گذاری کرده است ولی امروز همکاری نمی کند و ما با کسری مطالبات و موجودی روبرو هستیم.

وکیل مدافع مالباختگان تاکید کرد: به نظرم با توجه به عدم همکاری متهم و اصل مطلب که استرداد وجوه است و این مساله باعث تصییع حقوق موکلین شده است، شاید ارجاع  موضوع به بخش اقتصادی وزارت اطلاعات جهت بررسی امر و ردیابی پول ها و اموال بتواند کمک مهمی کند زیرا مهم این است که مالباختگان به حقوقشان برسند و شواهد هم نشان می دهد که این پول موجود دارد.

وی در پایان گفت: بازپرس پرونده از تک تک شاکیان خواسته که مراجعه کنند و سوال‌ها را از آنها به صورت انفرادی بپرسد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود

وزارت خارجه روسیه رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» ناتو را نشانگر آماده‌شدن این پیمان برای درگیری احتمالی با روسیه عنوان کرد.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» کشور‌های عضو پیمان آتلانتیک شمالی موسوم به ناتو را نشانگر آماده‌شدن این پیمان برای درگیری احتمالی با روسیه دانست.

علاوه بر این وزارت خارجه روسیه به اتهام‌زنی ناتو به روسیه مبنی بر انجام حمله‌های ترکیبی از سوی این کشور علیه این پیمان نیز واکنش نشان داد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این اتهام‌زنی ناتو، فریب‌کاری است و برای برانگیختن هیجانات و احساسات ضدروسی انجام می‌گیرد.

گفتنی است ناتو رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» را از ۲۴ فوریه آغاز کرده است. این رزمایش تا پایان ماه مه ادامه دارد و با مشارکت بیش از ۹۰ هزار نیرو از ۳۲ کشور عضو این ائتلاف نظامی تحت فرماندهی آمریکا انجام خواهد شد.

مرحله دوم این رزمایش با تمرکز بر جابه‌جایی نیرو‌ها در سراسر اروپا برگزار می‌شود. در جریان این رزمایش، متحدان ناتو قصد دارند تا مطابق ماده ۵ معاهده پیمان آتلانتیک شمالی، سناریوی جنگ علیه «دشمنی هم‌سطح» را پیاده کنند. براساس این ماده، حمله به یکی از اعضای ناتو، حمله به کل ائتلاف تلقی و مجوز اقدام و کمک مقتضی صادر می‌شود.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در ماه ژانویه گفت که وسعت رزمایش مدافع ثابت‌قدم ناتو در سال ۲۰۲۴ از بازگشت نهایی و برگشت‌ناپذیر این ائتلاف به نقشه‌های جنگ سرد جهت رویارویی با روسیه حکایت دارد و نشانه‌ای دیگر از جنگ ترکیبی غرب علیه روسیه است.

دیگر خبرها

  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد