Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیروز که با حمیدرضا طاهرخانی، ملی‌پوش پرسپولیسی تیم امید تماس گرفتیم سرما خورده بود و با صدایی گرفته با ما هم‌کلام شد؛ البته ناراحتی او بیشتر به خاطر استراحت اجباری و غیبت در تمرین روز شنبه تیم امید بود و... 


* حمید جان! چه خبر؟
وا... سرمای بدی خوردم. این آنفلوانزای بدموقع مرا حسابی انداخته است و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. 


* پس به خاطر همین نتوانستی علی کریمی را سر تمرین تیم امید ببینی؟
بله، من علی‌آقا را قبلاً سر تمرین پرسپولیس دیده بودم، اما حیف شد. خیلی دوست داشتم این اسطوره بزرگ فوتبال ایران را در تمرین شنبه از نزدیک ببینم و از این بابت خیلی ناراحتم. 


* ولی کلاس‌های مربیگری در هتل آکادمی در جریان است و می‌توانی بروی و از نزدیک با علی کریمی صحبت کنی؟
راستش را بخواهید یک مقدار خجالت می‌کشم!


* چرا؟
اتفاقاً امروز علی‌آقا را در هتل آکادمی دیدم. مشغول مکالمه تلفنی بود. منتظر ماندم مکالمه اش تمام شود و بروم از نزدیک با ایشان صحبت کنم ولی یک مقدار خجالت کشیدم!


* یعنی چی؟ چرا باید خجالت بکشی؟
البته علی‌آقا هم زود رفت سالن ولی به هر حال ایشان الگوی من از دوران بچگی بوده است. فوتبال آقای کریمی را وحشتناک دوست داشتم و هرگز باورم نمی‌شد از نزدیک با این اسطوره روبه‌رو یا هم‌کلام شوم. به هر حال سخت است بخواهی با چنین انسان بزرگی هم‌کلام شوی. 


* پس در اردو یا تمرینات پرسپولیس چطوری روبه‌رو می‌شدید؟
فرق می‌کرد. در اردوی پرسپولیس من کنار سایر بازیکنان می‌رفتم، سلام و علیک کوتاهی با علی‌آقا انجام می‌دادم. به هر حال من ایشان را خیلی دوست دارم و برای آقای کریمی آرزوی سلامتی و موفقیت در ادامه راه مربیگری دارم. 


* راستی می‌دانی که در صحبت با بروبچه‌های تیم امید آرزو کرده که این مرتبه المپیکی شوید؟
حرف‌های علی‌آقا برای همه ما روحیه‌بخش است. امیدواریم ان‌شا‌ءا... سر یکی از مسابقات تیم امید، آقای کریمی را ببینیم. اغلب بازیکنان تیم امید که من با آن‌ها صحبت می‌کردم از حضور ایشان روحیه گرفته بودند، اما از همه بیشتر مهدی قائدی خوشحال بود. 


* چطور؟
مهدی قائدی هم‌اتاق من است و مثل اینکه علی‌آقا شوخی کرده یا جدی گفته بهش که چطوری نیمار؟! طفلکی مهدی تا صبح خوابش نبرد از بس که بابت این تعریف خوشحال شده بود!

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی قائدی حمیدرضا طاهرخانی تمرین تیم ملی تیم ملی امید علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: با قطعی شدن شهادت جاویدالاثر شهید احمدقلی قائدی مراسم یادبود آن شهید در مسجد جامع روستای آزادگان شهرستان بن برگزارشد.
عسگری افزود: این شهید ۲۰ ساله در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم