Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مدتی است در پرتغال این شایعه مطرح شده که تیم فوتبال پورتو به دنبال به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو است. اما مخالفان این شایعه معتقدند مورینیو حتما درخواست دستمزد زیادی دارد و تیم پورتو از پس آن بر نخواهد آمد. هرچند رئیس باشگاه پرتغالی اخیرا اظهار نظری جالب داشته و مدعی شده پول برای این باشگاه اصلا مشکلی نیست و همین موضوع باعث شده بازار شایعات داغ‌تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیز فلیپه وییرا رئیس پورتو البته مدعی شده هیچ مذاکره‌ای هم با مورینیو یا مدیر برنامه‌های او نداشته است. جمعه گذشته روی ویتوریا، سرمربی این تیم به خاطر نتایج بد تیم اخراج شده و حالا این باشگاه پرتغالی به دنبال جایگزینی برای او است.

در حال حاضر برونو لاخه سرمربی موقت این تیم است و مدیر باشگاه مدعی شده او تا پایان هفته آینده هم در پست خود خواهد ماند. مورینیو هم بعد از اخراج از یونایتد آزاد است و شاید مقصد بعدی‌اش زادگاه خودش باشد.

کد خبر 4507009

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پورتو خوزه مورینیو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او

به گزارش روزنامه La Nacion؛ وارثان دیگو مارادونا، فوتبالیست فقید آرژانتینی قصد دارند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در مرکز بوئنوس‌آیرس در پورتو مادرو منتقل کنند.

فرزندان دیگو مارادونا برای انتقال جسد "شماره ۱۰" از گورستان خصوصی "Jardin de Bella Vista" به یک بنای یادبود که به افتخار این ستاره در پورتو ساخته شده، درخواست مجوز کرده‌اند. مادرو پورتو، در چند متری کاسا روسادا (محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور آرژانتین - ویرایش) قرار دارد.

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم پس از اتمام کالبدشکافی جسد مارادونا توسط همه وارثان با رضایت مشترک گرفته شد. بنا به گفته این خانواده، بنای یادبود در مرکز پایتخت کمک خواهد کرد تا تمام مردم آرژانتین و شهروندان جهان بتوانند به بزرگترین اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. ساخت بنای یادبود در محل بندر سابق پورتو مادرو قرار است در سال ۲۰۲۵ به پایان برسد. زمین برای این کار قبلاً توسط مقامات محلی به صورت رایگان به بنیاد مارادونا اختصاص داده شده بود.

دیگر خبرها

  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • خلجی: بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی مدعی تورم شده است
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید