Web Analytics Made Easy - Statcounter

حناچی در ادامه کمپین سه شنبه های بدون خودرو از دانشجویان درخواست کرد تا در این کمپین شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «پیروز حناچی» در ادامه حضور در کمپین سه‌شنبه های بدون خودرو که  «مجید فراهانی»و «حجت نظری» دو عضو شورای شهر تهران نیز همراه وی شده بودند، با دوچرخه به محل کار خود رفت.

شهردار تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه مسیرهای دوچرخه سواری در تهران دارای ایمنی کافی نیستند، گفت: مسیرهایی را که ما انتخاب کرده ایم، مسیر دوچرخه‌ است و از ایمنی لازم برخوردار است و در صورتیکه  دوچرخه سواراری با اقبال مردم روبرو شود، فضای دوچرخه‌سواری ایمن را افزایش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از دانشجویان دانشگاه تهران درخواست کرد تا به کمپین سه شنبه های بدون خودرو بپیوندند، و خاطر نشان کرد: با شرکت های دوچرخه سازی در حال رایزنی هستیم تا دوچرخه های ارزان تری را به مردم عرضه نمایند و یا فروش دوچرخه را اقساطی کنند.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل آیت الله سید حاتمی کانون های مساجد مراجع و علماء استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش مراجع استان گلستان شیراز خبرگزاری شبستان سه شنبه های بدون خودرو پیروز حناچی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است سه شنبه این هفته عرضه شود، را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالا سه‌شنبه هفته جاری (18 اردیبهشت) میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل شامل 20 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب 6 تن بدون کاربری و 30 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری است.

در این راستا مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه این هفته(18 اردیبهشت) است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است.

همچنین هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت