Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:08:05 GMT

نیروهای داعش همچنان در اطراف موصل حضور دارند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۲۳۷۹

نیروهای داعش همچنان در اطراف موصل حضور دارند

منابع آگاه اعلام کردند که نیروهای باقی مانده داعش همچنان در مناطق صعب‌العبور در اطراف استان موصل عراق حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، چند منبع آگاه عراقی اعلام کردند که علی رغم پاکسازی شهر موصل از وجود تروریست‌های داعش، اما نیروهای فراری این گروه تروریستی همچنان در صحرای غربی موصل، اطراف رود دجله و مناطق صعب‌العبور دیگر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته یکی از این منابع، داعش دیگر تهدیدی برای شهر موصل به شمار نمی‌رود، بلکه مناطق اطراف موصل که نزدیک به محل حضور نیروهای باقی مانده داعش هستند، ممکن است با تهدیدهایی مواجه باشند.

وی افزود: این نیروها به گونه‌ای دچار ترس شده‌اند و به دنبال نجات خودشان هستند؛ به همین دلیل در حال حاضر خطری ایجاد نمی‌کنند.

این منبع در ادامه تصریح کرد: نیروهای امنیتی عراق حدود سه ماه قبل عملیاتی را به منظور پاکسازی این مناطق انجام دادند، اما با مقاومت نیروهای داعش در مناطق صعب العبور در اطراف رود دجله و "الزاب" مواجه شدند.

طبق گفته منبع مذکور، عناصر داعش از برخی از جزایر موجود در رود دجله به عنوان پناهگاهی برای خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش عراق موصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان