Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@04:36:21 GMT

واکنش کوچکی نژاد به اظهارات اخیر نوبخت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۴۰۳۲

واکنش کوچکی نژاد به اظهارات اخیر نوبخت

جبار کوچکی نژاد در واکنش به اظهارات اخیر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه هیچ یک از ایرانیان مقیم خارج از کشور یارانه دریافت نمی‌کنند، گفت: ما در هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها بیش از ۹ ماه آمار و اطلاعات دستگاه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم و به اطلاعاتی رسیدیم که متاسفانه اخیراً سازمان هدفمندی یارانه‌ها و رئیس سازمان برنامه و بودجه آن را تکذیب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه ما آمار‌های خود را از دستگاه‌های دولتی دریافت کرده ایم، اظهارداشت: طبق آمار دریافت شده از سازمان هدفمندی یارانه ها، تعداد یارانه بگیران کشور ۷۸ میلیون نفر هستند. این در حالی است که جمعیت ایران نزدیک به ۹۲ میلیون نفر است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها، ادامه داد: از سوی دیگر ۶ میلیون ایرانی مقیم خارج از کشور هستند و دولت هم می‌گوید که یارانه ۳ میلیون نفر از افراد پردرآمد را حذف کرده است و اگر این آمار و ارقام را در کنار هم قرار دهیم، جمعیت ایران باید ۹۰ میلیون نفر باشد!

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه آمار‌های دولت با جمعیت کشور تناقض دارد، تصریح کرد: بر اساس این آمار ضد و نقیض ما به این نتیجه رسیده ایم و اسنادی داریم که ۶ میلیون ایرانی خارج از کشور هم جزء یارانه بگیران هستند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های ما گویای آن است که ایرانیان خارج از کشور یارانه دریافت می‌کنند، گفت: اگر دولت، سازمان برنامه و بودجه و یا سازمان هدفمندی یارانه‌ها آماری غیر از اطلاعات ما دارند، می‌توانند این آمار خود را در رسانه‌ها منعکس کنند یا اینکه با ما مناظره‌ای بگذارند تا اسناد خود درباره تخلفات سازمان هدفمندی یارانه‌ها را بیاوریم و آقایان هم در آنجا اطلاعات خود را ارائه دهند و در نهایت مردم قضاوت کنند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در قانون بحثی وجود دارد مبنی بر اینکه ایرانیان خارج از کشور حق دریافت یارانه ندارند؟ اظهارداشت: چنین بحثی در قانون هدفمندی یارانه‌ها نیامده است و موضوع ما هم این نیست که چرا ایرانیان مقیم خارج یارانه دریافت می‌کنند، بلکه بحث اصلی ما این است که جمعیت ایرانیان خارج از کشور هم در درون یارانه بگیران قرار دارد و باید دستگاه‌های دولتی به صراحت اعلام کنند که ایرانیان خارج از کشور هم یارانه دریافت می‌کنند.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: البته اکثر ایرانیان خارج از کشور افراد متمولی هستند و بهتر است یارانه آنان حذف شده و به دهک‌های پایین جامعه اضافه شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تحقیق و تفحص مجلس دهم یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هواداران استقلال به تغییرات این تیم | حال و هوای متفاوت طرفداران آبی ها در کمپ ناصر حجازی | تصاویر

دریافت 2 MB دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ گویا طرفداران استقلال از تغییرات اخیر بسیار خرسند هستند به طوری که یک از هوادران استقلال می گوید: خدا را شکر خطیر رفت و قهرمانی در مشت ماست.

کد خبر 849013 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • واکنش هواداران استقلال به تغییرات این تیم | حال و هوای متفاوت طرفداران آبی ها در کمپ ناصر حجازی | تصاویر
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • قصه فراق از تحصیل
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳