Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول - ایرنا - مدیر حوزه هنری شهرستان دزفول گفت: احداث پردیس سینمایی دزفول افزون بر یکهزار میلیارد ریال هزینه دارد که امیدواریم با جذب سرمایه گذار ساخت این مجموعه فرهنگی آغاز شود.

علیرضا مهدویان پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت پردیس سینمایی دزفول از اعتبارات دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شده است به همین منظور در تلاش هستیم با رایزنی و پیگیری، برای این طرح سرمایه گذار جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پردیس سینمایی دزفول بنا به خواسته و شرایط بخش خصوصی و سرمایه گذار در پنج یا 6 طبقه ساخته خواهد شد و شامل مرکز تجاری، سینما، سالن فرهنگی و سالن همایش خواهد بود.
مدیر حوزه هنری شهرستان دزفول افزود: طبق برآورد کارشناسان هزینه ساخت پردیس سینمایی دزفول افزون بر یکهزار میلیارد ریال هزینه دارد ضمن اینکه از یارانه دولتی نیز برخوردار خواهد بود.
به گزارش ایرنا سال 1390 مسئولان وقت از آغاز به کار احداث پردیس سینمایی دزفول با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال خبر دادند ولی با گذشت حدود هشت سال این طرح هیچگونه پیشرفتی نداشته است.
این طرح قرار بود در پنج طبقه و سه سالن سینما با ظرفیت 700 نفر و 2 سالن 400 نفره، یک سالن همایش یکهزار نفری، آمفی تئاتر، گالری، کتابخانه، استخر، فروشگاه های فرهنگی و مراکز تجاری در محل فعلی سینما بهمن دزفول ساخته شود.
به گزارش ایرنا شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت از حداقل فضاهای فرهنگی و سینمایی برخوردار است و در حال حاضر فقط سالن های سینمایی مجتمع فرهنگی سینمایی این شهرستان فعال هستند که جوابگو نیست.
7278/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي حوزه هنري پرديس سينمايي دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهروز قمرزاده با اشاره به پایان برداشت سیر در دزفول گفت: ۵۳۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی دزفول در سال زراعی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ به کشت سیر اختصاص یافت و کشاورزان امسال ۱۳ تن محصول برداشت کردند.

وی با اشاره به کیفیت بالای سیر تولیدی دزفول، افزود: کیفیت بالای سیر تولیدی این شهرستان باعث شده تا علاوه بر مصرف این محصول در دزفول و خوزستان به سایر استان‌های کشور و درصورت فراهم بودن شرایط، به کشور‌های حاشیه خلیج فارس و روسیه نیز صادر می‌شود.

قمرزاده ادامه داد: به منظور ارتقای سطح کیفی سیر تولیدی دزفول و کمک به بازاریابی فروش این محصول، علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه توصیه‌های فنی برای تنظیم بازار فروش سیر تولیدی این شهرستان اقدام شده است.

برداشت سیر در دزفول هرسال از اوایل اسفند ماه آغاز می‌شود و تا اوایل اردیبهشت ادامه دارد.

سال گذشته زراعی ۹ هزار تن سیر از ۳۷۰ هکتار از مزارع دزفول برداشت شد که امسال با ۴ هزار تن افزایش، به ۱۳ هزار تن رسید.

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان