Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@21:16:31 GMT

مشهد میزبان اولین جشنواره زمستانه

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۲۵۲۴

مشهد میزبان اولین جشنواره زمستانه

به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد و به منظور ایجاد موج جدیدی از حضور زائران و گردشگران شهر مشهد در فصل زمستان(ایام غیر پیک حضور زائرین و گردشگران) اولین جشنواره زمستانه شهر مشهد در بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد این جشنواره با هدف ارائه خدمات بهتر به زائرین و گردشگران، ایجاد زمینه های کارآفرینی و اشتغال زایی و افزایش رونق اقتصادی شهر مشهد، با مشارکت و حضور بیش از ۶۰ اتحادیه ، در سطح شهر مشهد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این باره افزود با توجه به عدم بهره برداری بهینه از ظرفیت های شهر مشهد در ایام زمستان، این جشنواره برای نخستین بار در شهر مشهد و با پیشنهاد معاونت گردشگری و زیارت برگزار می گردد که علاوه بر تسهیلاتی که برای حضور و اقامت زائران و گردشگران پیش بینی شده است، تخفیفاتی برای خرید و استفاده از اماکن تفریحی و گردشگری نیز فراهم می شود تا زائران، گردشگران و مجاوران بتوانند از خدمات و فرصت های خرید موجود در شهر مشهد بهره کامل را برده، و همچنین نقطه امیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار واحد های صنفی و رونق فضای اقتصادی، گردشگری، معنوی و... شهری در سال های آینده باشد.
نرگس شالچیان رابع افزود در حال حاظر اتحادیه پوشاک، اتحادیه هتل آپارتمان داران و مهمان پذیران، دفاترخدمات مسافرتی، اتحادیه صنایع دستی، شیرینی فروشان، خشکبار، طلا فروشان و .... در این جشنواره مشارکت دارند. همچنین تعداد زیادی از مجتمع های تجاری با تمام ظرفیت های موجود خود در این طرح مشارکت و ارائه خدمات خواهند نمود.
وی افزود یکی از امور پیش بینی شده در این جشنواره، تجهیز کلیه واحدهای صنفی عضو شده به خدمات کیف پول الکترونیک و کیو آر کد، در راستای هوشمندسازی واحدهای مشارکت کننده می باشد. همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با اتاق اصناف جوایز ارزشمندی به شرکت کنندگان در این جشنواره ارائه خواهد گردید.
شالچیان تصریح کرد با توجه به اینکه جشنواره زمستانه مشهد نخستین تجربه شهر مشهد در این خصوص می باشد، برگزاری آن زمینه ساز تداوم چنین رویدادی در سال های آینده و برند شدن رویداد جشنواره زمستانه مشهد خواهد بود. امید است در سال های آینده با برنامه ریزی دقیق تر و مشارکت همه جانبه تمام سازمان ها، اصناف و ... ، شهر مشهد شاهد تکرار چنین برنامه ها و جشنواره هایی باشد .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زمستان طرح زمستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی