Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از رایزنی با سرکنسول ۴ کشور خارجی مستقر در مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین ابوالفضل مکرمی فر  در جلسه با معاون اتحادیه پارلمان های  کشورهای اسلامی و سرکنسول های ۴ کشور که در مشهد مستقر هستند، با اعلام این خبر افزود:  مشهد ظرفیت های زیادی در زمینه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی دارد و در بخش اقتصادی نیز بستر برای سرمایه گذرای بخش خصوصی این کشور در مشهد و استان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به حضور سرکنسول کشورهای ترکیه، پاکستان، عراق و ترکمنستان در این جلسه  افزود: سرمایه گذاران  می توانند در بخش های مختلف تاسیسات گردشگری از جمله زیرساخت های اقامتی، درمانگاه های تخصصی گردشگری سلامت و هم چنین بخش ریلی سرمایه گذاری کنند. مکرمی فر ادامه داد: با توجه به این که نوروز به صورت مشترک با چندین کشور به ثبت جهانی رسیده است امکان برگزاری مشترک جشن نوروزگاه به صورت بین المللی در مشهد یا شهرهای مرزی استان نیز وجود دارد. وی هم چنین برای برگزاری نمایشگاه ، جشنواره و تورهای آشناسازی و تبادل اشیاء تاریخی اعلام آمادگی کرد. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره  به حضور علی اصغر محمدی معاون اتحادیه پارلمان های  کشورهای اسلامی و غلامعباس ارباب خالص مشاور وزیر و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق ایران گفت: در این جلسه در زمینه توسعه روادید این کشورها با خراسان رضوی گفت و گو و تبادل نظر شد. مکرمی فر ادامه داد: علاوه بر مذاکرات و رایزنی ها با سرکنسول کشور در مشهد برای  توسعه گردشگری و جذب گردشگر و سرمایه گذار، که صبح امروز در موزه خراسان برگزار شد، این افراد طی برنامه ای دو روزه از جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان از جمله فردوسی، شهرتاریخی توس و نیشابور نیز بازدید خواهند کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی