Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - مدیرعامل بانک ملی ایران از تجمیع 12 اداره کل این بانک در ساختمان جدید ادارات مرکزی - فردوسی- خبر داد و گفت: با این اقدام ضمن کاهش هزینه‌های رفت و آمد و کاهش اتلاف زمان، ساختمان‌های فعلی این ادارات کل برای فروش آزاد خواهند شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر محمد رضا حسین زاده که امروز از ساختمان جدید ادارات مرکزی بانک موسوم به ساختمان فردوسی بازدید می کرد، با اشاره به اینکه کار احداث و بازسازی این ساختمان از چندین سال پیش توسط پیمانکاران گریدیک با طراحی مدرن به اتمام رسیده است، ادامه داد: در ساختمان فردوسی آخرین تکنولوژی‌ها به کار گرفته شده و می توان گفت که یک ساختمان هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی اظهار کرد: نوع چیدمان ادارات کل در داخل این ساختمان، کاملاً متفاوت با روش‌های قبلی است و باعث کاهش هزینه‌های قابل توجهی خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین در بازدید از ادارات کل اعتبارات، بررسی طرح ها و مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک که اخیرا در این ساختمان مستقر شده‌اند، گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، حداقل 12 اداره کل بانک که در شهر تهران پراکنده شده بودند، در این ساختمان استقرار خواهند یافت و در نتیجه خواهیم توانست بخشی از املاک مازاد را به این طریق به فروش برسانیم.

وی ضمن تقدیر از معاونت پشتیبانی و ادارات کل مهندسی و املاک و کارپردازی که کار اتمام این پروژه را به عهده داشتند، یادآور شد: با استقرار ادارات کل در این ساختمان، فرهنگ جدیدی در نوع چیدمان و نحوه خدمات دهی، معرفی و کاهش قابل توجهی در هزینه‌های اداری ایجاد خواهد شد.

این ساختمان از یک سالن همایش مدرن نیز برخوردار است و از این به بعد همایش‌های بانک در آن برگزار خواهد شد.

در این بازدید، عباس شفیعی معاون پشتیبانی و تنی چند از روسای ادارات ستادی، مدیرعامل بانک ملی ایران را همراهی می کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ساختمان بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است

امتداد -مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در میز ارتباطات مردمی نماز جمعه تهران اعلام داشت خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این برنامه اظهار داشت: نماز جمعه مراسم مهم آیینی ، عبادی و سیاسی جامعه مسلمین است، در نماز جمعه علاوه بر جنبه های عبادی، مسائل مهمی از جمله رسیدگی به مشکلات مردم گره گشایی از چالش های آنان ، همفکری درباره مسائل مهم روز و طرح برنامه های جدید کشور در حوزه های اقتصادی اجتماعی نیز در این آیین زیبای مذهبی قابل ارائه است.
وی گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، گوش به فرمان رهبری عظیم الشان، تمامی تلاشها و توانمان را برای تحقق شعار سال بکار می بندیم و کمک مردم عزیز، اهداف اقتصادی را محقق می نماییم.
وی افزود: بانک توسعه تعاون تحت نظارت مجموعه وزارتخانه ای فعالیت می کند که ساز و کار اهم مباحث اقتصادی و اجتماعی مردم در آن وجود دارد، این بانک همگام با سایر سازمانهای همکار, خود را موظف به ارائه بهترین خدمات به مردم می داند.
این مقام بانکی تاکید کرد: میز ارتباطات مردمی فرصتی برای پاسخگویی به مسائل، پیشنهادها، سوالات و مشکلات مردم است، مدیران بانک همواره در سفرهای استانی، همچنین در مناسبت ها و راهپیمایی ها در این میزها حضور می یابند.
شیخ حسینی ادامه داد: دکتر مرتضوی وزیر توانمند و محبوب مردمی و دکتر ویس کرمی معاون امور تعاون وزارتخانه رویکردی مردمی دارند و همواره در برنامه ها و سفرها دیدارهای چهره به چهره را در نظر دارند. بنده شخصا نیز علاقه مند و مشتاق به دیدار مردمی و مردم مداری هستم، اعتقاد دارم همه تلاشها و تدابیر و اقدامات متنوع دستگاهها و مسئولین برای ارتقای سطح زندگی مردم است.گفتنی است در این مراسم علی وفایی مدیر شعب استان تهران،ابراهیمی رئیس اداره کل امهال و وصول مطالبات، فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات ،سید علی میرفخرائی رئیس اداره کل روابط عمومی ،محمد حسن رزاقی رئیس شعبه مستقل مرکزی ،محمد ذوالفقاری سرگروه کارشناسان حقوقی مدیریت شعب استان تهران ،عبدالرضا سیدآقایی رئیس دایره اعتبارات مدیریت شعب استان تهران به صورت رو در رو پاسخگوی مشکلات مراجعه کنندگان مردمی بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶