Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرآبادی گفت: در مجموع یک میلیون واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید به متقاضیان تحویل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «احمد اصغری مهرآبادی» امروز (19 دی) در شورای مسکن استان خراسان جنوبی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید سالانه 200 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر تحویل متقاضیان در سراسر کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: در مجموع یک میلیون واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید به متقاضیان تحویل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در مسکن مهر بسیار هزینه شده است اما چون به موقع تحویل مردم نشده است مردم شیرینی آن را لمس نکردند، ادامه داد: باید پروژه های مسکن مهر در سطح کشور تا پایان سال 98 تکمیل و به اتمام برسد که در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 

مهرآبادی با تاکید بر اینکه استان خراسان جنوبی می‌تواند امسال در بحث برگزاری جشن تکمیل و اتمام واحدهای مسکن مهر چهارمین استان در سطح کشور باشد، ادامه داد: باید از ظرفیت استانداری ها برای اتمام پروژه های مسکن مهر استفاده شود.

 

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه زمین برای فضای سبز با مالکیت دولت در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد، افزود: مشکلات فاضلاب مسکن مهر قاین نیز بخاطر انجام برخی اقدامات عجولانه و شتاب زده است که هزینه زیادی برای دولت به همراه داشته است.

 

به گفته وی بیش از 10 سال پروژه مسکن مهر تحویل مردم شده است اما اکنون دولت دوباره برای این پروژه باید هزینه کند و این امر از نظر مقررات و قانون درست نیست که این هزینه ها به دولت تحمیل شود.

 

مهرآبادی بیان کرد: برای احداث پل در مهرشهر مبلغ 10 میلیارد تومان هزینه برآورد شده است که باید با کمک دستگاه‌های اجرایی این پل به سرانجام برسد.

 

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه در بحث مدارس و مساجد و سایر خدمات روبنایی در مسکن مهر بر اساس متن قانون ساخت و ساماندهی آن بر عهده دستگاه‌های مربوط است، گفت: اما در راستای همکاری وزارت راه و شهر‌سازی در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و تاکنون 500 باب مدرسه در سطح کشور توسط وزارت راه و شهرسازی در سایت های مسکن مهر احداث شده است.

 

به گفته وی در لایجه بودجه 98 پیشنهاد شده که وزارت راه و شهرسازی در خصوص خدمات زیربنایی و روبنایی به وزارت نیرو کمک کند که اگر این لایحه تصویب شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به هزینه‌های خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن مهر خراسان‌جنوبی، عنوان کرد: یک سوم هزینه‌ها توسط وزارت نیرو، یک سوم توسط استانداری خراسان‌ جنوبی و یک سوم توسط وزارت راه و شهرسازی تامین می‌شود تا مردم از خدمات مورد نیاز بهره‌مند شوند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل مراجع مراجع و علماء استان گلستان کانون های مساجد آیت الله سید حاتمی بیرجند قیام 19 دی شیراز خبرگزاری شبستان جلسه شورای مسکن قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مسکن مهر خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش  در مراسم افتتاح 8 هزار و 404 واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی 10 هزار و 221 واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وی با اعلام این‌که  فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد، افزود: عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است. آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی 3.8 در سال 1399 به مثبت 4.8 در سال گذشته خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • سرنوشت لایحه امنیت شغلی به کجا ختم شد؟
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی