Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:46:36 GMT

گیل‌پارک‌ها در جاده‌های گیلان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۷۱۶۸

گیل‌پارک‌ها در جاده‌های گیلان احداث می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: گیل‌پارک‌ها یا مجتمع‌های خدمات رفاهی کوچک‌ مقیاس در طول محورهای مواصلاتی گیلان احداث می‌شود. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدرضا نازک‌کار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ابتکار عمل استانداری گیلان، گیل پارک‌ها یا مجتمع‌های خدمات رفاهی کوچک‌مقیاس با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل گیلان در طول محورهای مواصلاتی استان احداث می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه به‌زودی 14 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد:‌ 10 مجتمع خدمات رفاهی نیز با مشارکت فعال بخش خصوصی در حال تکمیل مراحل ساخت هستند.

نازک کار از خلاء وجود نمازخانه‌ها در غرب گیلان سخن گفت و افزود: در حال حاضر 2 مجتمع خدمات رفاهی حدفاصل جاده فومن تا پونل در حال بهره‌برداری است علاوه بر این 3 موافقت اصولی ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز اخیراً برای محورهای غربی استان صادر شد.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مجتمع‌های خدمات رفاهی موجود و یا در حال ساخت استان گیلان دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و نمازخانه هستند عنوان کرد: بخش خصوصی همکاری نزدیکی در حوزه ساخت این مجتمع‌ها با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان دارد.

احداث مجتمع چند‌منظوره آستان قدس در چهارمحال و بختیاری نیازمند مشارکت خیران استخوزستان| کلنگ‌زنی پروژه‌های مجتمع رفاهی و پارک گردشگری طبیعت شهر الوانافتتاح نخستین مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی امام رضا(ع) در کرمان به روایت تصویر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از تشکیل کارگروهی در جهت ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی کوچک مقیاس در استان خبر داد و اظهار داشت:‌ این برنامه از ابتکارات استانداری گیلان است که دبیری آن بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان است.

نازک‌کار با بیان اینکه مجتمع‌های خدمات رفاهی کوچک در فواصل بین 6 تا 10 کیلومتری از همدیگر احداث می‌شوند عنوان کرد: گیل‌پارک‌ها دارای امکاناتی نظیر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه هم هستند بنابراین با احداث آن‌ها خلاء‌های موجود در این زمینه برطرف می‌شود.

وی جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ساخت گیل‌ پارک‌ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان جهت رفع نیازها و احتیاجات مسافران در طول مسیرهای بین راهی تلاش مضاعفی دارد و برای رفع نواقص موجود برنامه‌ریزی می‌کند.

انتهای پیام/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان