Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:30:44 GMT

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۹۱۱۹

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان معرفی شد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولتن استانی، معرفی شد. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان و جمعی از مسئولان حوزه‌های علمیه، مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان گلستان معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که آیت‌الله نورمفیدی حضور داشت از تلاش‌های حجت‌الاسلام ایوب وردانی، مدیر قبلی حوزه علمیه خواهران استان تقدیر شد.

وردانی با بیان اینکه فلسفه وجودی حوزه‌های علمیه بر مبنای رسالت انبیا الهی بنا نهاده شده است، اظهارداشت: فعالیت ما در راستای مأموریتی است که انبیا‌ داشتند که وظیفه‌ای سنگین و خطیر است.

وی افزود: همان طور که انبیای الهی برای بیداری و ایمان آوردن مردم زمان خود مجاهدت کردند؛ حوزه های علمیه نیز  باید در همین راستا حرکت و تلاش کنند.

وردانی با اشاره به آمار 4 هزار نفری طلاب دانش آموخته و در حال تحصیل خواهر در استان  گلستان گفت: حوزه علمیه کانونی برای کارهای اقتصادی نیست و با این تفکر نباید طلبه به دنبال ورود به حوزه‌های علمیه باشد.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان گفت: دشمن با تمام توان در حال پیشروی است و ما حوزوی‌ها نیز باید از پشت میزهای خود بیرون بیاییم تا بتوانیم اثرگذار باشیم.

سیده‌نفیسه حسینی‌‌واعظ نیز حوزه علمیه را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و اظهارداشت: حوزه علمیه گلستان فعالیت خود را از سال 61 آغاز کرد و در حال حاضر در استان 14 حوزه علمیه خواهران فعال است.

وی افزود: حدود 2 هزار فارغ التحصیل داریم که حدود هزار نفر به عنوان مبلغه در استان و یا استان‌های همجوار فعالیت می‌‌کنند. همچنین حدود 2 هزار طلبه هم مشغول تحصیل در این حوزه‌ها هستند.

حسینی واعظ خاطرنشان کرد: دشمن نظام خانواده، نظام آموزشی و نخبگان را نشانه گرفته ‌و با تقویت حوزه‌های علمیه خواهران می‌توان این هدف دشمن را تضعیف کرد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است

رسول شکری نیا در گفتگو با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: با توجه به سند تحول سازمان، تولید برنامه‌های محتوایی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل آینده در صدا و سیمای گلستان در جریان است.

شکری نیا بر همکاری‌های رسانه‌ای در فضای ایثار و شهادت و ضرورت گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کرد و افزود: وظیفه ذاتی رسانه ملی پرداختن به مقوله ایثار و شهادت است و صداوسیمای گلستان آمادگی تولید برنامه‌های مختلفی را در حوزه ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون و بدهکار به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و هر چقدر که در راه خدمت رسانی به آنها گام برداریم باز هم کم است، گفت: برنامه‌سازان رسانه استانی همچون سال‌های گذشته همه توان و ظرفیت خودرا برای معرفی ارزش‌ها و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به کار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیما با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دشمن در عرصه رسانه بسیار هزینه می‌کند تا به هر طریقی اذهان جامعه را مشوش و جوانان ما را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین کند و این بار سنگین بر دوش رسانه ملی است تا با جهت دهی درست بتواند با برنامه‌های ترویجی ایثار و شهادت و معرفی چهره‌های ایثارگر، حقیقت اهداف متعالی این انقلاب را به جامعه معرفی کند.

اسدی با تشکر از پوشش و توجه خوب صدا و سیما به مسائل ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان گفت: تعامل بسیار خوبی میان بنیاد شهید وصداوسیمای گلستان برای تولید برنامه‌های محتوایی در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید