Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به توقیف دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس 115 توسط پلیس راهور خوزستان گفت: توقیف این آمبولانس‌ها به علل نامشخص در حالی رخ داد که نیروهای اورژانس در حال اعزام نوزاد بدحال از شهرستان ایذه به اهواز بودند.  توقیف آمبولانس‌ اورژانس خوزستان  ---

« شهیار میرخشتی » اظهار داشت: وظیفه و رسالت مرکز فوریت‌های پزشکی 115 نجات جان بیماران است ولی متاسفانه در این زمینه با کمبود شدید نیروی انسانی و آمبولانس مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاران راهنمایی و رانندگی خوزستان ، طی سه روز گذشته اقدام به توقیف دو دستگاه آمبولانس کرده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: علاوه بر توقیف آمبولانس‌ها، کادر درمانی نیز بازداشت شدند و وسایل ارتباطی آنها نیز توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی ضبط شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان با توجه به شرایط استراتژیک و جاده‌های پرتردد و همچنین آمار بالای جمعیت و حوادث جاده‌ای و غیرجاده‌ای نیازمند همکاری تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، امدادی و نظامی است تا بتوانیم خدمات درمانی را به مردم ارائه دهیم ولی در شرایط فعلی که با کمترین امکانات درحال خدمت‌رسانی هستیم متاسفانه در کار ما مشکل ایجاد می‌کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز