Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهلی نو-ایرنا- هند اتهامات مطرح شده از سوی پاکستان در خصوص نقش این کشور در حمله به کنسولگری چین در شهر کراچی را رد کرد و از اسلام آباد خواست برای احیای مذاکرات میان دو کشور، حمایت از تروریسم را متوقف کند.

به گزارش ایرنا، به نقل از روزنامه 'تایمز او ایندیا'،'راویش کومار' سخنگوی وزارت امور خارجه هند ضمن ساختگی خواندن این اتهامات گفت:پاکستان به جای متهم کردن سایر کشورها در خصوص این گونه حملات تروریستی باید به اوضاع داخلی خود توجه کند و اقدام قطعی علیه حمایت از تروریسم و زیرساخت های تروریستی در خاک خود انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس کراچی روز گذشته ادعا کرد که حمله به کنسولگری چین با کمک سازمان اطلاعات هند در افغانستان طراحی شده است.
سرکنسولگری چین در کراچی پاکستان روز جمعه دوم آذرماه امسال هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.
در این حمله، دو پلیس و نیروی محافظ اماکن دیپلماتیک پاکستان و دو شهروند پاکستانی کشته شدند.
پس از مدتی رسانه های پاکستانی گزارش دادند که 'اسلم اچو' تروریست مشهور و عامل اصلی و طراح حمله تروریستی به کنسولگری چین در شهر کراچی پاکستان، به همراه شش تن از دوستان و محافظانش در حال برگزاری یک جلسه مورد حمله انتحاری قرار گرفته و به هلاکت رسیدند.
اچو عملیات‌های تروریستی متعدد را علیه پاکستان طراحی و اجرا کرده و بر اساس برخی اخبار، گروه‌های تروریستی که در پاکستان فعال هستند را از افغانستان برای حملات تروریستی هدایت می‌کرد.
-آساق**267**1600

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي هند پاكستان كنسولگري چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی

الکساندر کینشچاک، رئیس بخش سیاست خاورمیانه و شمال آفریقا در وزارت خارجه روسیه به ریانووستی گفت که روسیه و لیبی در زمینه بازگشایی کنسولگری روسیه در بنغازی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

پروسه توافق با طرف لیبیایی برای ایجاد یک نمایندگی جدید کنسولی روسیه در شرق این کشور هنوز تکمیل نشده است. او توضیح داد که در واقعیت‌های فعلی این امر بسیار دشوار است.

روسیه اخیراً سفارت خود را در طرابلس بازگشایی کرد، سفارتی که قبلاً با شروع جنگ داخلی در لیبی در سال ۲۰۱۴ بسته شده بود. روسیه حضور نظامی در لیبی دارد و از ارتش ملی لیبی (LNA) مستقر در طبرق به رهبری مارشال خلیفه حفتر حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد