Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی شامگاه شنبه ۲۲ دی در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد. در این مراسم که کارگردانی آن بر عهده محمد رحمانیان بود به دلیل فراهم نشدن برخی امکانات و شرایط در سالن، علاوه بر تأخیر در آغاز مراسم حواشی دیگری نیز ایجاد شد.

پخش نشدن تصاویر مدنظر برای این مراسم و همچنین نبود نورپردازی مناسب باعث شد تا حمیده بانو عنقا رئیس هیأت مدیره بنیاد اکبر رادی با نور تلفن همراه علیرضا آرا مجری مراسم، یادداشت خود را قرائت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل رحمانیان در سخنانی به وضعیت مدیریت فرهنگی و مدیریت سالن‌های تئاتری انتقاد کرد.

محمود دولت‌آبادی نیز که در این مراسم حضور داشت برگزاری جشنواره تئاتر اکبر رادی را اتفاقی خوب و نشان دهنده پویایی جامعه تئاتری دانست.

در این مراسم برگزیدگان بخش مسابقه نمایشنامه خوانی و مسابقه مونولوگ نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی معرفی شدند.

در بخش مسابقه نمایشنامه خوانی، سینوره کفاش طلب به عنوان توضیح صحنه خوان برتر قدردانی شد. هیأت داوران این بخش با اهدای لوح تقدیر از گروه نمایشنامه خوانی «کاکتوس» قدردانی کرد.

در بخش نقش خوانی زن نیز لوح سپاس به صورت مشترک به یگانه رجبی و پریا طاهری و جایزه برگزیده این بخش نیز به معصوم احمدزاده اهدا شد.

در بخش نقش خوانی مرد نیز هیأت داوران با اهدای لوح سپاس از سیامک زین الدینی قدردانی و کریم بیانی را به عنوان برگزیده این بخش معرفی کرد.

در بخش کارگردانی نمایشنامه خوانی نیز از پریا طاهری قدردانی و فرزاد آیتی به عنوان برگزیده معرفی شد.

همچنین در بخش اثر برگزیده نمایشنامه خوانی، ضمن تقدیر از «پایین، گذر سقاخانه» به کارگردانی فرزاد آیتی، جایزه برگزیده به «ارثیه ایرانی» به کارگردانی پریا طاهری رسید.

در بخش مسابقه مونولوگ نیز احمدرضا رجبی در بخش موسیقی، سیمین بهفر در بخش بازیگری، پویا شهرابی در بخش نویسندگی و حمزه زارعی در بخش کارگردانی برگزیده شدند.

کد خبر 4511271 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر رادی تئاتر ایران تماشاخانه ایرانشهر نمایشنامه خوانی نمایشنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم

وزیر صمت در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون تولید نوکیای ایرانی گفت: فروش کالای تقلبی در کشور ممنوع است؛ لذا در صورت محرز بودن تقلبی بودن این تلفن همراه، تولید آن در کشور متوقف خواهد شد.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «عباس علی آبادی» وزیر صمت در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی «ایران اکسپو» در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این وزارتخانه برای ساخت تلفن همراه در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: ما در کشور در مورد این کالا هنوز برند معتبر و قابل قبولی که صد در صد خود اتکا باشد نداریم.


وزیر صمت افزود: در وزارت صمت هم در بعد نرم افزاری و هم در بعد سخت افزاری برنامه داریم و جزو برنامه‌های اولویت دار ماست؛ هر اندازه که خودرو مهم است موبایل هم مهم است.


وی همچنین درباره عرضه نوکیای تقلبی در سطح بازار موبایل ایران گفت: در صورت محرز بودن تقلبی بودن این تلفن همراه، کالای تقلبی در کشور نهاد مسئول خود را دارد و البته ما هم مسئول هستیم قطعا اگر ثابت شود لااقل به آن خدمت نمی‌دهیم و به دستگاه‌های مربوطه و تعزیرات معرفی می‌کنیم.


علی آبادی تاکید کرد: فروش کالای تقلبی در کشور ممنوع است؛ اگر متوجه بشویم جلوی واردات را می‌گیریم ارز و ریال به آن تخصیص نمی‌دهیم و به دستگاه‌های مرتبط معرفی می‌کنیم.


مشروح گفته‌های علی آبادی را در کلیپ زیر مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: نوکیای ایرانی ، تولید موبایل ، نوکیا ، وزارت صمت ، عباس علی آبادی ، کالای تقلبی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9l

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان