Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و سیزدهمین شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه 23 دی ماه) برگزار شد؛ با اشاره به انباشته شدن فاضلاب شهر تهران و با تأکید بر لزوم بهره‌برداری و دفن مناسب کود انسانی اظهار کرد: تکمیل شبکه فاضلاب یکی از اقدامات مناسب در مسیر توسعه پایدار هر شهر است، اقدامی که هرچند با تأخیر در تهران آغاز شده، اما تکمیل آن باید در دستور کار مدیریت شهری و وزارت نیرو قرار گیرد تا ما شاهد عوارض زیست محیطی ناشی از اقدام ناهماهنگ در این موضوع نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی ادامه داد: حدود 8 سال است که شرکت فاضلاب تهران در خرمن تپه واقع در جنوب تهران در زمینی به مساحت یک هزار هکتار به دپوی لجن فاضلاب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران اقدام کرده و برای مدیریت و دفع کود انسانی اقدام مناسبی انجام نداده است و بر اساس قانون مدیریت پسماند شهرداری را مسئول مدیریت لجن‌های فاضلاب می‌داند.

وی با بیان اینکه تداوم این اقدامات ناهماهنگ به حل مسئله مدیریت پسماند ناشی از تصفیه خانه فاضلاب کمکی نمی‌کند، گفت: ادامه این وضعیت ما را با چالش‌های ناشی از انباشت بی‌رویه لجن فاضلاب و کود انسانی دپو شده مواجه خواهد کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به شهرداری تهران درباره لزوم توجه و مدیریت پسماند ناشی از تصفیه خانه فاضلاب تهران تذکر می‌دهم، تصریح کرد: امیدوارم با اقدامات موثر حناچی، شاهد توجه بیشتر شهرداری به مسائل زیست محیطی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا