Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:29:47 GMT

پیگیر راه‌اندازی شهرک سلامت کرمانشاه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۲۹۵۰

پیگیر راه‌اندازی شهرک سلامت کرمانشاه هستیم

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در مرحله اخذ مجوز از دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت برای راه اندازی شهرک سلامت کرمانشاه هستیم.

مسعود باغ فلکی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، بابیان اینکه ایده راه اندازی شهرک سلامت در کرمانشاه از یک سال و نیم پیش در دانشگاه آزاد اسلامی استان شکل گرفت، اظهارکرد: برای اجرایی شدن این پروژه نیاز به همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اخذ مجوز از دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هماهنگی های لازم درون استانی برای راه اندازی شهرک سلامت انجام گرفته و درحال حاضر نیز در مرحله اخذ مجوز کشوری آن هستیم.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بابیان اینکه این شهرک در دو فاز راه اندازی خواهد شد، عنوان کرد: فاز اول شهرک سلامت که یک کلینک فوق تخصصی است در دانشگاه آزاد کرمانشاه - شهرک باغ نی- راه اندازی می شود که فضای آن نیز فراهم شده است. فاز دوم نیز در مجموعه دانشگاه آزاد واقع در شهرک متخصصین راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار است تیمی از پزشکانی که بیمارستان نمازی شیراز را راه اندازی کرده اند، در راه اندازی شهرک سلامت کرمانشاه نیز مشارکت داشته باشند که تاکنون هم رایزنی‌هایی را با نماینده آنها داشته ایم.

باغ فلکی راه اندازی این طرح را کاری زمان‌بَر توصیف کرد و گفت: اگر روند اخذ مجوزها و دیگر اقدامات مقدماتی را با همین روال پیش ببریم، پیش بینی می کنیم اواخر سال 98 شاهد استارت راه اندازی طرح باشیم.

به گفته این مسئول طبق برنامه ریزی ها، راه اندازی شهرک سلامت کرمانشاه در سال 1404 به اتمام خواهد رسید.

وی مهمترین هدف از راه اندازی این شهرک را توجه به مقوله توریسم درمانی در استان دانست و گفت: در نظر داریم با راه اندازی این شهرک یکی از رشته های پزشکی را در کرمانشاه برجسته کرده و استان را به قطب آن رشته تبدیل کنیم.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این شهرک علاوه بر ارائه خدمات درمانی، تربیت نیروی های متخصص را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک سلامت كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.

محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه