Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@23:17:48 GMT

انبار دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در کرج

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۹۴۴۴

انبار دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف انبار دستگاه‌های رمز کننده ارز دیجیتال به ارزش ۲۸ میلیارد ریال که به‌صورت قاچاق وارد استان البرز شده بود، خبر داد.

به گزارش صدای البرز از مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در ادامه مأموریت‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان برای شناسایی قاچاقچیان کالا و ارز، مأموران این اداره، محل دپو دستگاه‌های استخراج گر رمز (ماینرها) که در حوزه ارزهای دیجیتالی (بیت کوئین، بیت ماینر، آنت ماینر و غیره) کاربرد دارد را به ارزش سه میلیارد ریال در منطقه کیانمهر کرج کشف کرده و مالک این دستگاه‌ها را نیز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: در بازجویی از متهم دستگیرشده محرز شد که وی به‌عنوان رابط و فروشنده دستگاه‌ها بوده و مالک اصلی کالاهای قاچاق، فرد دیگری است که در این زمینه فعالیت دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و ردزنی های گسترده درنهایت منزل نامبرده را دریکی از مناطق شمال غربی شهر تهران شناسایی کرده و پس از دریافت نیابت قضائی و اعزام به مکان موردنظر، نامبرده را دستگیر کرده و در بازرسی از محل ۲۹۱ دستگاه ارز دیجیتال، دو دستگاه پوز و مقادیر زیادی فاکتورهای فروش انواع دستگاه ارز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه درمجموع  ۲۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم که به فعالیت در حوزه بازار تلفن‌های همراه و تجهیزات رایانه‌ای به‌صورت غیرقانونی در سطح تهران و شهرستان‌ها فعالیت می‌کرد، تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان البرز شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ماینر ارز دیجیتال سردار محمدیان ارز دیجیتال ارز رمز صدای البرز اخبار استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) با رشد ۸۱۸۱ واحدی به ۲,۳۱۲,۵۰۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۲۶۸.۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۱۱۲,۷۸۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۵,۵۰۷.۶۵۸ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۸۶,۳۳۱.۵۵۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6089593 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان