Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:59:09 GMT

گری نویل: سولسشر، پوچتینو را غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۲۷۰۸

گری نویل: سولسشر، پوچتینو را غافلگیر کرد

گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 شیاطین سرخ مقابل تاتنهام گفت این بازی جنگ تن به تن دو مربی بود و سولسشر در نهایت توانست مچ پوچتینو را بخواباند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 1-0 شیاطین سرخ مقابل تاتنهام که دیشب در زمین اسپرز، ورزشگاه ومبلی، اتفاق افتاد، گری نویل، اسطوره باشگاه یونایتد می‌گوید اوله گنار سولسشر با شش پیروزی پیاپی‌ای که از زمان تصدی سمت سرمربی‌گری موقت این باشگاه بدست آورده، دوران امتحان را با موفقیتی بزرگ پشت سر گذاشته و نشان داده صلاحیت هدایت یونایتد را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گری نویل معتقد است نبرد دیشب یونایتد و تاتنهام، به نوعی جنگ تن به تن دو مربی، سولسشر و پوچتینو بوده و در نهایت، سولسشر موفق شده مچ پوچتینو را بخواباند.

 

نویل بعد از پیروزی یونایتد به شبکه اسکای اسپرتز گفت:" سولسشر در نیمه اول، مچ تاتنهام و پوچتینو را خواباند. در این هیچ شکی نیست. منچستریونایتد در نیمه اول حریف را غافلگیر کرد. در ارنج تیمی به شکل لوزی آرایش پیدا کرد و مهاجمین را از هم جدا کرد. بازیکنان یونایتد در طول فصل هیچوقت به این روش بازی نکرده بودند ولی خیلی خوب توانستند خودشان را با آن سازگار کنند".

 

نویل در ادامه گفت:" بازی امشب من را یاد بازی لیورپول و تاتنهام در ومبلی انداخت. به نظرم سولسشر آن بازی را خوب تماشا کرده و به این نتیجه رسیده که می‌تواند از روش لیورپول برای شکست تاتنهام استفاده کند. او البته این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد".

 

اوله گونار سولسشر موریسیو پوچتینو منچستر یونایتد تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دلیل اینکه مشخص شد هری مگوایر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را از دست می‌دهد، با خبر تلخی مواجه شده است.

این مدافع انگلیسی آخرین مدافع میانی باقی مانده در اختیار اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر بود و در کنار کاسمیرو نقش مدافع میانی را اجرا می‌کردند.

با این حال، او در تمرینات پیش از جدال با کریستال پالاس دچار مصدومیت عضلانی شد که انتظار می رود او تا سه هفته از میادین دور بماند. باشگاه منچستریونایتد این خبر را تایید کرده است.

به این ترتیب او سه بازی آخر لیگ را از دست می‌دهد و شاید برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می در دسترس باشد. همچنین احتمال این وجود دارد که او به مسابقات یورو برسد و بدون مشکل انگلیس را همراهی کند.

در این میان خبر خوشحال کننده برای اریک تن هاخ این است که جانی اِونز به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند جای مگوایر را مقابل پالاس بگیرد.

منچستریونایتد فرداشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف کریستال پالاس برود و پس از آن به مصاف آرسنال، نیوکسل و برایتون خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)