Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمایه گذاران بخش راه آهن ترکیه به پاکستان سفر کرده و ضمن دیدار با وزیر راه آهن این کشور از سرمایه گذاری در پاکستان خبر دادند. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، سرمایه گذاران بخش راه آهن ترکیه با سفر به پاکستان با «شیخ رشید احمد» وزیر راه آهن این کشور دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی است، شیخ رشید در این دیدار تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش راه آهن پاکستان می‌تواند به استحکام بیشتر روابط اسلام آباد و آنکارا منجر شود.

وی ضمن ارائه تفصیلاتی در مورد موقعیت های سرمایه گذاری در بخش ریلی پاکستان گفت: با توجه به اهمیتی که دولت پاکستان برای این بخش قائل است یکی از مهم‌ترین و بهترین بخش‌های سرمایه‌گذاری خارجی بخش ریل آهن خواهد بود.

وزیر پاکستانی: مرگ بی‌نظیر بوتو منافع زرداری را تضمین کردوزیر پاکستانی: وضعیت زرداری به مراتب بدتر از نواز شریف است

هیات ترکیه ای 5 روز در پاکستان به سر می برند و با مسئولین بخش های مختلف ریلی پاکستان دیدار و گفتگو خواهند کرد.

قرار است در ادامه رایزنی های شیخ رشید نیز به ترکیه سفر کرده و استانداردهای جدید ریلی این کشور را از نزدیک ببیند.

سفر سرمایه گذاران ترکیه ای به پاکستان پس از دیدار عمران خان و اردوغان انجام شده است و به نظر می رسد شرکت های ترکیه ای بیشتری در آینده راهی پاکستان خواهند شد.

یکی از اصلی ترین تلاش های دولت پاکستان طی ماه‌های اخیر مبارزه با فساد مالی و مشکلات اقتصادی بوده که با سفر مسئولین کشورهایی چون امارات، عربستان، قطر و ترکیه به نظر می رسد نتایج مثبتی نیز در پی داشته است.

وزارت راه آهن پاکستان درصدد اضافه کردن واگن های جدیدی به ناوگان خود است و سرمایه گذاری ترک های نیز در همین بخش صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91,1414/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسین امیرعبداللهیان در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه گفت‌وگو و رایزنی کرد.

پیش از این، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از مصر، اندونزی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد