Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن "نشنال‌جئوگرافیک" ۱۲ عکس منتخب سال ۲۰۱۸ با موضوع حیات‌وحش را که توسط عکاسان جهانگرد به ثبت رسیده‌است، منتشر کرد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، این 12 عکس پس از شرکت در مسابقه سالانه عکس‌های برتر نشنال جئوگرافیک با موضوع طبیعت، انتخاب شده‌اند و کاندیدای دریافت جایزه بزرگ عکس سال نشنال جئوگرافیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت سالانه عکاسی از سه بخش طبیعت، شهرها و مردم تشکیل شده‌است که به عکاس منتخب جایزه‌ای به ارزش 13،200 دلار اهدا خواهد شد.

 در بیشتر این آثار، هنرمند داستان کوتاهی را در مورد لحظه‌ای که عکس در آن ثبت شده، خلق کرده است.

برترین‌های نشنال جئوگرافیک در سال 2018

 

در ادامه این تصاویر منتخب را مرور می‌کنیم:

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی عکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی عکس هنرهای تجسمی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کد خبر 6096096 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • حیات سراسر معرفت و فرزانگی امام جعفر صادق (ع)
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد