Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:09:04 GMT

400 مبلغ دینی به مناطق مختلف لرستان اعزام می‎شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۳۲۷

400 مبلغ دینی به مناطق مختلف لرستان اعزام می‎شوند

خرم آباد - ایرنا - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 400 مبلغ دینی به مناطق مختلف لرستان اعزام می‎شوند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد رضا غلامی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: محافل انس با قرآن، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی و گفتمان‌های انقلابی از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام دهه فجر و اینکه برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید فاطمی باشد، افزود: در این ایام اعزام مبلغ دینی به مناطق مختلف استان از جمله مساجد، حسینیه‌ها، روستاها، دانشگاه‌ها و مدارس را داریم.
وی برگزاری محافل انس با قرآن، بیان فضائل حضرت فاطمه زهرا (س)، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی، تجهیز کتابخانه‌های شبستان مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری گفتمان‌های انقلابی و بیان دستاوردها و خدمات نظام در چهل‌سالگی انقلاب را از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در دهه فجر برشمرد.
/6060/7274

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مبلغ سازمان تبليغات لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مظاهری عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز مریانج اظهار کرد: با برنامه‌ریزی شورای شهر و شهرداری مریانج چندین عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ۱۴ اردیبهشت ماه روز مریانج برگزار می‌شود.

وی افزود: شعار امسال ما مریانج شهر کار و تلاش است.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج با اشاره به برنامه‌های روز مریانج گفت: برنامه پیاده‌روی خانوادگی، جشنواره غذا با همکاری میراث فرهنگی و همایش دوچرخه‌سواری از جمله برنامه‌های روز مریانج است.

مظاهری خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روز مریانج اتوبوس‌های خط واحد مریانج به همدان و بالعکس از ۱۴ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته رایگان خواهد بود.

وی با اشاره به مراسم ویژه روز مریانج بیان کرد: به مناسبت همین روز و معرفی بازار مبل مریانج فردا یک مراسم بزرگ در بازار مبل با حضور استاندار و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج عنوان کرد: مریانج ظرفیت بسیار بالایی در تولید مبلمان و سرویس چوب دارد که محصولات خود را به عراق هم صادر می‌کند به دنبال گسترش این ظرفیت هستیم.

کد خبر 6094453

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان