Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

به گزارش خبرنگار تین نیوز حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی که روز گذشته و با انتخاب مازیار حسینی به هنوان معاون جدید اسلامی، همکاری خود را با وزیر جدید ساختمان دادمان پایان داد در یادداشتی در کانال تلگرام خود خبر داده است که به زودی از موضعی شفاف تر در موضوعات مرتبط با مسکن و مهندسی ساختمان نظرات خود را با جامعه مخاطب این موضوعات درمیان خواهم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این یادداشت به شرح زیر است:

خدمتی برای سرزمینم

با شروع دولت یازدهم که با رای و خواست مردم به "تغییر" به قدرت رسید، من نیز در کنار گروه گسترده ای از متخصصان برای همکاری با دولتی که تدبیر و امید را سرلوحه کار خود قرار داده بود مشتاقانه به استقبال آمدم. دکترآخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی که با وسواسی مثال زدنی همکاران خود را انتخاب می کردند، از من نیز برای همکاری دعوت کردند. این دعوت را با بیم و امید پذیرفتم و با دولت همراه شدم.

در مدت زمانی که در معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی حضور داشتم، تلاش داشتم تا بتوانم خدمتی در شأن و جایگاه شایسته این مردم مهربان و دلسوز ارائه دهم و از همان آغاز کار، اصلاحات را در برخی بخش‌ها که لازم میدانستم به کار بستم. بزودی و از موضعی شفاف تر در موضوعات مرتبط با مسکن و مهندسی ساختمان نظراتم را با جامعه مخاطب این موضوعات درمیان خواهم گذارد.

امروز که از مسئولیت معاونت مسکن و ساختمان در وزارت راه و شهرسازی فراغ بال می یابم لازم می دانم بی شائبه ترین تشکرم را از همکارانم ابراز کنم. من به وجود همکارانی به غایت دانا، آگاه و مسئولیت پذیر افتخار می‌کنم. در طی این مدت بسیار آموختم و بیش از پیش دریافتم که برای خدمت به این  سرزمین پایانی نخواهد بود.

استوار، امیدوار و متکی به الطاف خداوند قادر متعال "راه راستی" را در کنار خوبانی که کم تعداد هم نیستند تا آبادانی این مرز و بوم ادامه خواهیم داد. همه در کنار هم.

حامدمظاهریان - ۲۵دی ماه

سمانه واحدی راد خبرنگار

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

گفتنی است اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی کیست؟
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان