Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@04:48:13 GMT

تدبر در آیات قرآن؛ مسیر کسب سعادت دنیوی و اخروی 

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۱۷۳۶

تدبر در آیات قرآن؛ مسیر کسب سعادت دنیوی و اخروی 

به گزارش ایکنا از زنجان، شاپور رضا کاظمی، معاون فرماندار خرم‌دره ظهر امروز، سه شنبه ۲۵ دی‌ماه در محفل انس با حامیان شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه دین اسلام تنها نماز خواندن و روزه گرفتن نیست، ادامه داد: این امور جزو اصول مسلم دین اسلام هستند که هیچ شکی در آنها نیست اما اسلام دین جامع و کاملی است که برای همه امور برنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب راهنمای بشر و در برگیرنده برنامه راه برای داشتن زندگی سعادتمند است، اظهار کرد: در کنار خواندن قرآن باید به تحلیل آن نیز پرداخته و معانی عمیق و زیبای آن را درک کرد.
این مسئول ادامه داد: قرآن به قدری دارای مباحث ارزشمند در تمام حوزه‌ها از جمله حوزه‌های علمی است که کشورهایی که ما آنها را کافر و غیرمسلمان می‌شناسیم از قرآن مسلمانان بیشترین بهره را می‌برند.
کاظمی با تأکید بر اینکه کسانی که در دستگیری از نیازمندان پیشتاز هستند در واقع با خدا معامله می‌کنند، افزود: این وعده مسلم خداوند در قرآن کریم است که به هر اندازه که کار خیر انجام می‌دهیم پاسخ آن را از سوی خداوند متعال خواهیم گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان قرآن تدبر در قرآن انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تدوین مستند «یک جهان آواز» ساخته مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی که به زندگی و فعالیت استاد علی جهاندار خواننده، مدرس آواز و ردیف‌دان می‌پردازد، بعد از سه ماه به پایان رسید. فیلمبرداری این مستند در شهرهای رودبار، شمام، تهران و کرج انجام شده است.

علی جهاندار از شاگردان استاد محمدرضا شجریان بود و از آلبوم‌های او می‌توان به «صبح مشتاقان»، «نقش پندار» و «دختر گلفروش» اشاره کرد.

در این مستند ایرج خواجه امیری، حمیدرضا نوربخش، معصومه مهرعلی، مظفر شفیعی، عباس سجادی و محمد اصفهانی که همگی از خوانندگان و مدرسان آواز ایرانی هستند، حضور دارند.

همچنین در مستند «یک جهان آواز» برای اولین بار فیلم‌های آرشیوی استادان موسیقی ایرانی از جمله محمدرضا شجریان، حسن کسایی، علی‌اکبر گلپایگانی، محمدرضا لطفی پیرامون استاد علی جهاندار پخش می‌شود.

این مستند به‌زودی در بستر پلتفرم‌های داخلی قرار خواهد گرفت.

عوامل «یک جهان آواز» عبارتند از کارگردان: مجتبی سعادت، تهیه‌کننده: راما نامی، مشاور: رامین قدردان و نهرو خلیلی، دستیار و برنامه‌ریز: حسین خلج، طراح پوستر و گرافیست: سمیه علیزاده، تصویر و تدوین: مجتبی سعادت، صدا: محمد قنبری، تیتراژ: معید سعادت، مجری طرح: گلناز سادات میرترابی، مدیر تولید: فرید پرویز، آرشیو: رامین قدردان، روابط عمومی: فروغ گشتیل و با تشکر از موسی کاظمی و دنیز جمالی.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900202

دیگر خبرها

  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان