Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه جازه نمی‌دهیم حقوق مردم و بیت‌المال در پرونده تخلفات شهرداری همدان ضایع شود، گفت:به محض اینکه گزارش متقنی درباره تخلفات رخ داده در شهرداری همدان به دست ما برسد مردم را مطلع می‌کنیم. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با تشریح مراحل رسیدگی به پرونده تخلفات رخ داده در شهرداری همدان اظهار داشت: ما در سطح کلان کشوری نیز وقتی برای پیگیری موضوعی ورود می‌کنیم موضوع را به دستگاه‌های نظارتی، دیوان محاسبات و غیره اطلاع داده  و از آنها می‌خواهیم تا کار را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده تخلفات شهرداری همدان در حال تکمیل شدن استسکوت خبری در روند رسیدگی به پرونده تخلفات شهرداری همدانجزئیات تخلفات شهرداری همدان/متهمان هنوز در مرحله اولیه تحقیق قرار دارند وی افزود: ما به دستگاه‌های مربوطه گفته‌ایم که درباره این موضوع نیز ورود کرده و مباحث را پیگیری کنند اما به شخصه نمی‌توانم به موضوع ورود کنم چرا که بررسی این گونه مسائل وظیفه دستگاه‌های نظارتی است. اجازه نمی‌دهیم حقوق مردم و بیت‌المال در پرونده تخلفات شهرداری همدان ضایع شود

نماینده مردم همدان در مجلس ابراز کرد: در رابطه با موضوع تخلفات شهرداری همدان، گمرک، فرودگاه و غیره، دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی موضوعات هستند و مطمئن باشید حقی از دولت،  شهر و از افراد ضایع نمی‌شود.

وی با تاکید براینکه با جدیت پیگیر امور و مشکلات رخ داده در همدان هستم، گفت: به محض اینکه گزارش متقنی درباره تخلفات رخ داده در شهرداری همدان که توسط دادگاه و دستگاه‌های مربوطه تائید شده باشد به دست ما برسد مردم را از جزئیات مسئله آگاه می‌کنیم.

مسئله زمین‌خواری در اوقاف در حال پیگیری است

خجسته درباره موضوع زمین خواری در اوقاف همدان نیز با بیان اینکه برخی افراد از اصفهان و دیگر شهرها آمده و با پرونده سازی زمین‌های وقفی را خریداری کرده‌اند، مطرح کرد: این موضوع نیز از سوی سازمان اوقاف و استان همدان در حال پیگیری است که نتیجه آن را به زودی اعلام می‌کنیم.

موضوع استعفای اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی را پیگیری می‌کنیم

وی درباره استعفای دسته جمعی اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی همدانی در اعتراض به عملکرد زبردست رئیس اتاق بازگانی استان نیز عنوان کرد: پیگیر اتفاق رخ داده در این مرکز نیز هستم و پس از کسب اطلاعات بیشتر در این باره صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: به دنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران و درخواست مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی نهاد ریاست جمهوری مبنی بر پیگیری مطالبات این قشر، سازمان نظام پرستاری پیشنهادات خود را جهت غنای بیشتر لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی به وزارت بهداشت ارائه داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام پرستاری، محمدتقی جهان‌پور اظهار کرد: پیش‌ نویس لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران در ۳۱ ماده تنظیم شده است که پیشنهادات سازمان نظام پرستاری مضاف بر مواد پیشنهادی معاونت پرستاری در ۱۲ ماده ارائه شده است.

وی افزود: مهم‌ترین محورها استخدام پرستاران همگام با توسعه تخت‌های بیمارستانی و نیاز کشور، تأمین معیشت و رفاه پرستاران و حمایت‌های گسترده جهت جبران خدمت، آینده‌سازی حرفه‌ای و تخصصی پرستاری، تکریم از بازنشستگان و اجرای صحیح قوانین حوزه پرستاری مثل قانون مشاغل سخت و زیان‌آور با مشارکت همه ذی‌نفعان مورد ویرایش و تدوین قرار گرفته است.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: سازمان نظام پرستاری پیشنهاد ویژه‌ای در خصوص به‌کارگیری و استخدام نیروهای دوران کرونا داشته و مجدانه پیگیر این موضوع مهم هستیم. نسبت پایین پرستار به تخت در مقایسه با استانداردهای حداقلی، علاوه بر کاهش کیفیت خدمات درمانی و مراقبتی، اهمیت جذب و استخدام نیروهای جدید، به ویژه بازجذب نیروهای باتجربه دوران کرونا را بیشتر می‌کند.

جهان‌پور ادامه داد: تدوین این لایحه گامی مهم در جهت حمایت از حقوق پرستاران و ارتقای جایگاه این قشر فداکار در نظام سلامت کشور محسوب می‌شود و می‌توانیم، شاهد بهبود کیفیت زندگی و کاری پرستاران و افزایش انگیزه و رضایت شغلی آنها و در جهت ارتقای سلامت مردم باشیم.

وی گفت: ظرفیتی که سازمان نظام پرستاری دارد، یک شبکه بزرگ اجتماعی است که دارای ۱۵۹ هیئت‌مدیره در سراسر کشور است، مجموعه این هیئت‌مدیره‌ها و سازمان مرکزی می‌تواند واسط بین مردم و حِرَف با حاکمیت باشد، بنابراین ارج‌نهادن به مجموعه‌های گروه صنفی و حرفه‌ای و انجمن‌های علمی از دغدغه‌های مهم ماست و می‌تواند در سیاست‌گذاری‌ها به ما کمک کند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری به دنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران و درخواست مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی نهاد ریاست جمهوری مبنی بر پیگیری مطالبات این قشر، سازمان نظام پرستاری پیشنهادات خود را جهت غنای بیشتر لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی به وزارت بهداشت ارائه داد.

کد خبر 748838

دیگر خبرها

  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق