Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:24:01 GMT

پل‌های غیر استاندارد عابر پیاده در بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۴۴۱

پل‌های غیر استاندارد عابر پیاده در بجنورد

رئیس کمیسیون شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: پل‌های عابر پیاده نصب شده در این شهر استاندارد نیستند.

به گزارش ایسنا، «محسن موسوی» با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، افزود: علاوه‌بر این‌که شمار پل‌های عابر پیاده نصب شده در این شهر به اندازه کافی نیست از استانداردهای لازم نیز برخوردار نیستند.

وی با اشاره به این‌که هیچ یک از این پل‌ها مکانیزه نیستند، ادامه داد: بسیاری از مردم این شهر به‌خصوص افراد سالمند و معلول نیازمند پل‌هایی همراه با آسانسور و یا پله برقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: از سوی دیگر جانمایی و مکان‌یابی نصب این پل‌ها نیز به‌درستی صورت نگرفته است و باید در این رابطه نیز چاره‌ای اندیشیده شود.

موسوی با بیان این‌که شهر بجنورد نیازمند پل‌های عابر پیاده بیشتری است، اظهار کرد: به‌عنوان مثال خیابان کمربندی این شهر نیازمند 6 پل عابر پیاده است.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا زمان آن نرسیده که ساکنان سه راه شاهد نیز دارای یک پل عابر پیاده باشند؟، گفت: سه راه شهدا یکی از نقاط حادثه‌خیز این شهر است و بار ترافیک در آن بالاست و بیان محیطی خوبی در انتقال پیام به راننده ندارد و باید مجموعه سه راه شهدا را در قالب یک زون دید.

وی یادآور شد: برای برطرف کردن این مشکل می‌توان از طریق آرام‌سازی ترافیک اقدام کرد.

انتهای پیام

دبیر: آرزو سعید

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پل عابر پیاده منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان

ایسنا/همدان معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از کشف آثار تاریخی از جمله یک دیواره تاریخی از یک بنا در حین عملیات پیاده‌راه‌سازی در خیابان باباطاهر شهر همدان خبر داد.

حمیدرضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حین حفاری در عمق ۱.۵ متری در ابتدای خیابان باباطاهر یک دیواره تاریخی از یک بنا کشف شده که قدمت آن هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این دیواره تاریخی باشد یا نه، ادامه داد: همکاران باستان‌شناس بر روی این اثر کار می‌کنند تا دقیقا مشخص شود تاریخی است یا خیر؟

حیدری با تأکید بر اینکه احتمال وجود آثار اطراف میدان امام خمینی(ره) و خیابان‌های شش‌گانه شهر همدان زیاد است، تصریح کرد: البته این گفته بر اساس صحبت‌های باستان‌شناسان است.


به گزارش ایسنا، ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد و قرار است پیاده‌راه باباطاهر در فاز اول در ۱۰۰ متر و با ۱۰ میلیارد اعتبار تا ابتدای سبزه‌میدان انجام شود.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم