Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مساله بدحجابی یکی از فاجعه های بزرگی است که امروز در ایران به وجود آمده و متاسفانه در حال عادی شدن است؛ مع الاسف این مساله در قم نیز وجود داشته و در حال گسترش می باشد.

به گزارش  مرکز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه دردرس خارج فقه در مسجد اعظم قم، افزود: بدحجابی حرکتی طاغوتی است و انقلاب به دنبال رفع مباحث طاغوتی بوده است و نباید شاهد گسترش آن در جامعه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: دراین راستا دشمن تلاش می کند که هویت دینی و مذهبی قم را متزلزل نماید و وظیفه ما منحصر در حضور درس نیست؛ بلکه باید در برابر این موضوع همت و فکر کرد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه گفت: مردم باید مطالبه گر بوده، اجتماع را حفظ کرده و نظام را به وجود بیاورند؛ باید با عقل و هوش خود فضای اجتماع را اسلامی نموده و معروف ها حاکم و منکرها متروک است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مسائل بسیار مهم اسلامی است، ابراز داشت: در 10 جای قرآن از امر به معروف و در 10 جا از نهی از منکر سخن به میان آمده است که نشان از اهمیت این موضوع می باشد.

وی یکی از منکرات جامعه را بدحجابی دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب چند روز گذشته فرمودند، برخی به دنبال آن هستند که هویت دینی را از قم سلب نمایند؛ چرا که قم آشیانه اهل بیت(ع) بوده و مرکز تعلیم، تعلم و تبلیغات اسلامی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نوری همدانی بدحجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل

بدون تعارف با پاکبانی که در شب اجرای عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی، مشغول کار بود و پس از شنیدن این خبر واکنش جالبی داشت.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد