Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون وزير نفت در امور پتروشيمي با تاکيد بر به‌کارگيري دانش تخصصي و فناوري روز در روابط عمومي‌هاي شرکت‌هاي پتروشيمي کشور اظهار کرد: روابط عمومي‎ها بايد بر سياست‎هاي سازمان خود اشراف کامل داشته باشند.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| معاون وزير نفت در امور پتروشيمي با تاکيد بر به‌کارگيري دانش تخصصي و فناوري روز در روابط عمومي‌هاي شرکت‌هاي پتروشيمي کشور اظهار کرد: روابط عمومي‎ها بايد بر سياست‎هاي سازمان خود اشراف کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا، بهزاد محمدي صبح امروز (چهارشنبه، 26 دي ماه) در سومين اجلاس مديران و رؤساي روابط عمومي صنعت پتروشيمي، با اشاره به اينکه صنعت پتروشيمي سرآمد صنايع کشور است، گفت: اين صنعت نقش اول را در اقتصاد کشور به‌عهده دارد.
وي با بيان اينکه روابط عمومي ‎ ها بايد از دانش و تخصص کامل حوزه کاري خود برخوردار باشند، افزود: روابط عمومي نماد و رخ يک سازمان به شمار مي‌رود و چهره يک سازمان، روابط عمومي آن است.
معاون وزير نفت ادامه داد: روابط عمومي ‎ ها بايد نسبت به محيط داخل و خارج سازمان، کاملا روابط‌شناس باشند.
محمدي با اشاره به اينکه انرژي بالا، خوش‌ذوقي و خوش‌سليقگي روابط عمومي ‎ ها در محيط داخلي سازمان مي‌تواند انگيزه کارکنان را در شرکت افزايش دهد، اظهار کرد: اين حوزه همچنين نقش حائز اهميتي در اجتماع و ذي‌نفعان به‌ويژه در بحث اجراي مسئوليت‌هاي اجتماعي دارد.
وي مشخصه اصلي يک روابط عمومي خوب را در به‌روز بودن و استفاده از فناوري و دانش تخصصي اين حرفه عنوان کرد و با تاکيد بر برگزاري اجلاس روابط عمومي‌هاي صنعت پتروشيمي در دوره زمان مشخص و منظم گفت: اين نشست‌ها کمک شاياني به پيشبرد اهداف صنعت پتروشيمي مي‌کند.
به گفته محمدي، روابط عمومي که حالش خوب باشد، حال صنعت هم خوب است.
ضرورت تشکيل شوراي عالي روابط عمومي ‎ ها
سيدحسين ميرافضلي، مديرعامل پتروشيمي جم به عنوان ميزبان اين اجلاس با اشاره به نقش تاثيرگذار روابط عمومي‌ها در صنعت گفت: ظرفيت ويژه روابط عمومي‌ها کمک شاياني به تحقق اهداف صنعت پتروشيمي مي‌کند.
وي به تشکيل شوراي عالي روابط عمومي‌هاي صنعت پتروشيمي کشور تاکيد کرد و افزود: روابط عمومي‌ها با هدايت افکار عمومي، مسير توسعه صنعت را تسهيل و موانع را برطرف مي‌کنند.
سومين نشست مديران و رؤساي روابط عمومي صنعت پتروشيمي به ميزباني شرکت پتروشيمي جم امروز در عسلويه برگزار شد.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي مقاله روزنامه نگار نبايد «ترتيب داده شده از قبل» و القاء و يا به خواست شخص ثالث باشد
فراخوان همکاري در انتشار سالنامه تخصصي روابط عمومي 1398
سرپرست روابط عمومي استانداري تهران در همايش روابط عمومي و پايداري ملي: شفاف سازي از سوي روابط عمومي ها مي تواند به تحقق اقتصاد مقاومتي کمک کند
پليس سودان حداقل 18 خبرنگار را بازداشت کرد.
آنچه بايد بدانيم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مديريت‌
روزنامه‌نگاري «آلترناتيو»
انتصاب سرپرست روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان اردبيل
کارگاه آموزشي خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد
مدير روابط عمومي جشنواره فيلم فجر مشهد منصوب شد
روابط عمومي دو



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پنج ويژگي يک متخصص روابط عمومي ممتاز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند

رضا حاج منوچهری گفت: یکی از راهکارها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی هاست.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به مسئولین افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است که وظیفه دارد اخبار و موضوعات مختلف را رصد کند و آنچه در مورد سازمان مطرح می شود را ببیند، بشنود و به ابهامات، سئوالات و یا شبهه ها پاسخ گوید.

حاج منوچهری تصریح کرد: روابط عمومی باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و هر آنچه در ذهن همکاران ایجاد سئوال، شبهه و دغدغه کرده است را از مسئولین سازمان مطالبه و پاسخ آن را به همکاران منتقل کند.

وی با تأکید بر اینکه وجود هرگونه شبهه بدون جواب، به بدنه سازمان آسیب خواهد زد، اظهار داشت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به سئوالات در رده مدیریتی وجود دارد بنابراین روابط عمومی به عنوان واسطه بین مراجعین، همکاران و مدیران می توانند با پرسش از مسئولین در رفع ابهامات و سئوالات مخاطبان نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان وظیفه دیگر روابط عمومی را شناساندن سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مهم، شناساندن سازمان و توانمندی ها و قابلیت های آن به جامعه و دیگر نهادها است چرا که با وجود پیشرفت های قابل توجه، افتخارات کسب شده و گستردگی خدمات سازمان، هنوز جمع کثیری از افراد جامعه، پزشکی قانونی را صرفا با معاینه جسد می شناسند در حالیکه این خدمت کمتر از پنج درصد خدمات سازمان را در بر می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه روابط عمومی است که در ارتباط با رسانه و در دیدار ها و بازدیدها نسبت به معرفی سازمان و خدمات گسترده آن اقدام و زمینه شناخت دقیق و درست سازمان را فراهم کند.

حاج منوچهری همچنین با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی ادامه داد: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی، بحث ارتقای معیشت همکاران به عنوان دغدغه ای جدی همیشه در دستور کار سطوح مدیریتی سازمان قرار داشته است.

همایش مسئولین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه در تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد