Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@05:21:35 GMT

تابستان سال آینده با مشکل کمبود برق روبرو هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۳۳۹

تابستان سال آینده با مشکل کمبود برق روبرو هستیم

خبرگزاری فارس: احمد یزدی امروز در حاشیه تور رسانه‌ای خبرنگاران استان بوشهر و بازدید از تاسیسات برق در شهرستان دشتی اظهار داشت: متاسفانه در تابستان امسال شرایط کشور به گونه‌ای بود که خاموشی ها افزایش یافت و سال آینده نیز تا حدودی این مشکلات گریبان‌گیر کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه نیروگاه‌های خورشیدی منافع مختلفی برای کشور دارد، افزود: خوشبختانه انرژی خورشیدی آلایندگی محیط زیستی ندارد و در ایران ۷۰۰ نقطه انرژی خورشیدی ایجاد شده و امیدواریم که با افزایش این طرح، شاهد بهبود وضعیت تولید برق در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر اظهار کرد: در وزارت نیرو طرح جهاد روستایی با همکاری بسیج مهندسین اجرا می‌شود و این طرح در کشور با تسهیلات ۵۰ درصدی بلاعوض اجرایی خواهد شد.

یزدی تصریح کرد: در تابستان آینده، ۸ هزار مگاوات کمبود تولید برق در کشور داریم.

وی گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و بسیج رسانه استان منعقد شده، مقرر شد که بسیج رسانه رسالت فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف و ترویج این فرهنگ حسنه را با اطلاع رسانی بین آحاد مردم استان بوشهر تقویت کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تابستان برق خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی گروه‌های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود: «امید مهرنیا»، مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که آقایان «اکبر ابراهیمی» مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و «فرهی» وی را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بود که توسط مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی گفت: همچنین گروه‌های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد

.

کد خبر 6089387

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات