Web Analytics Made Easy - Statcounter

زانیار محمدی نکو کارگردان مستند کوتاه "در کنار من" در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از راهیابی این اثر به جشنوارەی ادونچر تراول فیلم انگلستان خبرداد و گفت: در مجموع این جشنواره بین المللی، هشت فیلم برگزیده شده است که تا دو روز آینده، بر روی پرده نمایش این جشنواره قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلمساز جوان با یادآوری اینکه مستند شش دقیقه‌ای "در کنار من" در باره‌ی قهوەخانه‌ای متفاوت در روستای داشبند بوکان است که مملو از عکس و خاطرات راننده های بین جادە‌ای می‌باشد، افزود: این اثر پیش از این نیز برنده ی جایزه ی بهترین فیلم مستند کوتاه از هجدهمین دوره ی جشنواره ی بین المللی لوکانیای ایتالیا، بهترین فیلم مستند کوتاه  CSFF امریکا، بهترین فیلم مستند کوتا ه  فیلادلفیای اریکا و همچنین برگزید ه ی بیش از ۱۵ جشنواره ی ملی و بین المللی دیگر شده است.

نویسندگی و کارگردانی مستند "در کنار من" را زانیار محمدی نکو و ساخت موسیقی فیلم را محسن حسین پور و فرهاد حسین پور از استودیو "هاوار" برعهده داشته اند، همچنین تیمور قادری تصویر بردار، محمدرضا میناپور تدوینگر و صداگذار، هاوار رحیمی صدابردار، فرشاد قربانی دستیار تصویر، بهمن رضایی تدوینگر، ماردین فرجی و فرشاد قربانی عکاس، سلیمان قوی پنجه طراح پوستر و هژار محمدی نکو مترجم این مستند کوتاه هستند؛ انجمن سینما جوان آذربایجان غربی و زانیار محمدی نکو، به صورت مشترک تهیه کننده این اثر بوده اند.

جشنواره ادونچر تراول فیلم انگلستان با موضوع سفر، توریسم و گردشگری در المپیای لندن ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

زانیار محمدی نکو متولد سال ۱۳۷۲ شمسی در بوکان بوده و کارشناس و دبیر تربیت بدنی است؛ وی با فیلم کوتاه شبیه یک زنده در سال ۱۳۹۲ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و پس از آن مستند "در کنار من" و فیلم کوتاە داستانی "خاطرات گِلی من" را ساخت و هم اکنون از پر افتخار‌ترین و موفق‌ترین فیلمسازان جوان کشور به شمار می‌رود.   انتهای پیام/م   اثر کارگردان بوکانی در جشنوارەی ادونچر تراول بر روی پرده خواهد رفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند