Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، مهدی خلاصه زاده مدیر امور آبفار شهرستان مهریز از راه اندازی سامانه جامع خدمات الکترونیکی همزمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی خبر داد و گفت:  سامانه خدمات الکترونیکی با هدف سهولت ارتباط مشترکان، متقاضیان، دریافت خدمات و تسریع در ارائه خدمات به مردم در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه زاده افزود: تمامی خدمات اختصاصی، از این پس به صورت حضوری و غیر حضوری با بستر‌های الکترونیک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مشترکان می توانند از دو راه ارتباطی و الکترونیکی شامل سامانه‌های ۱۵۲۳ و وبگاه www.abfaryazd.ir درخواست‌ها و خدمات مورد نیاز خود را در بخش‌های مختلف مشترکین پیگیری کنند.

 مدیر امور آبفار شهرستان مهریز گفت: خدمات اصلی مشترکینی که در این سامانه‌های طراحی و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد شامل واگذاری انشعاب، اعلام کارکرد کنتور، بررسی صورت حساب، امکان پرداخت قبوض آب بها و مشاهده سوابق مصرف است.

خلاصه زاده افزود: دیگر خدمات مثل تغییر کاربری، پاسخ به استعلامات، تغییر ظرفیت‌های قراردادی، درخواست قطع و وصل، اتفاقات در شبکه و انشعاب، تغییر مکان از امتیازات این سامانه‌ها و موارد قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: خدمات مشترکین در شعبه و همچنین بخشی از آن در دو دفتر پیشخوان انجام می‌گیرد که در کنار آن سامانه‌های الکترونیک از راه دور نیز انجام می‌شود.

خلاصه زاده افزود: اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان مهریز با شاخص ۴/۶۵ درصد در ۶۶ روستا به بیش از ۱۱هزار مشترک خدمات رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: از دگیر برنامه‌های این اداره حضور نمایشگاه چند منظوره و ارئه خدماتی از قبیل تغیر مالکیت، تغیر کاربری، درخواست انشعاب آب، تقسیط بدهی مشترکین در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

رئیس آبفار شهرستان مهریز ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۱ بهمن ماه تا پایان این ماه در سالن چند منظوره واقع در میدان شهدای گمنام برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ی

 راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی آبفار مهریز در دهه فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض