Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی درزی رامندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این المپیاد ورزشی به اهتمام خانه مطبوعات استان قزوین،اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری قزوین در رشته های ورزشی تنیس روی میز، تیراندازی، دارت، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی، طناب کشی، والیبال و شطرنج برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اضافه کرد: ایجاد فضایی مفرح و پرنشاط و افزایش پویایی و هم افزایی میان اصحاب رسانه از اهداف برگزاری این جشنواره است که امیدواریم با مشارکت پرشور فعالان رسانه ای استان شاهد تحقق آنها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درزی رامندی اضافه کرد: بسیاری از دشمنان ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در اقشار مختلف جامعه به ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی هستند و با برگزاری چنین جشنواره هایی می توان میزان پویایی و نشاط جامعه را افزایش داده و خط بطلانی بر اندیشه های شوم دشمنان کشید.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اصحاب رسانه جامعه فوتبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام