Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@02:42:32 GMT

ویژه برنامه یاس نبوی در خوسف برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۳۱۸

ویژه برنامه یاس نبوی در خوسف برگزار می شود

حجت الاسلام الهی گفت: ویژه برنامه یاس نبوی در روز شهادت حضرت زهرا(س) در روستای فدشک، نصرآباد و بقعه متبرکه شاه سلیمان علی برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد الهی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در خوسف اظهار کرد: برنامه های دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب این اداره تحت عنوان فجر فاطمی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه، افزود: نشست بصیرتی با عنوان رویکرد انقلاب در آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم روستای نصرآباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف از برگزاری محفل انس با قرآن در روستای نصرآباد خبر داد و گفت: ویژه برنامه یاس نبوی در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در روستای فدشک، نصرآباد و بقعه شاه سلیمان علی برگزار می شود.

 

الهی ادامه داد: در نشست کمیته فرهنگی، ویژه برنامه یاس نبوی برای شهرستان خوسف برنامه ریزی می شود که امیدواریم دستگاه‌های اداری نیز همکاری کنند.

 

وی اضافه کرد: حرکت کاروان پیاده به سمت مجتمع فرهنگی مذهبی بلنجیر و کاشت 40 نهال مثمر در بقعه شاه سلیمان علی به مناسبت چهلین سالگرد انقلاب از دیگر برناهه های این اداره است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف خاطرنشان کرد: غرفه دستاوردهای انقلاب ویژه اداره اوقاف و امور خیریه در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ایجاد می شود تا بازگوی دستاوردهای انقلاب و شناساندن آن به مردم باشد.

 

اضافه شدن ۴۴۰ موقوفه در چهل سال از انقلاب

الهی گفت: با توجه به سامانه جامع اطلاعات موقوفات بقاع متبرکه، تاریخ موقوفات اینگونه بوده که تا قبل از سال 1358، شهرستان خوسف 440 موقوفه داشته و بعد از این تاریخ یعنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، 440 موقوفه به این تعداد اضافه شده است.

 

وی ادامه داد: بعد از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه موقوفات به وقف برگردد و عمل به نیت واقف تحقق یابد؛ از سال 1358، حتی 440 موقوفه که تحت عنوان اصلاحات اراضی به افراد فروخته شده بود، اسناد آن باطل و دوباره به وقف درآمد.

 

الهی خاطرنشان کرد: وجود 440 موقوفه در شهرستان خوسف، پشتوانه مباحث انقلابی و مسائل محرم و صفر است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی تودیع و معارفه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی جنوب کرمان ارتش دستاوردهای انقلاب اسلامی خوسف خراسان جنوبي وقف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان