Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:38:45 GMT

کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در آبدانان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۳۸۲

کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در آبدانان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدسلیمی زاد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا، در بازدید و بازرسی ماموران انتظامی شهرستان از واحدهای صنفی و با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان آبدانان، از چهار واحد صنفی تعداد ۱۱ هزار و ۴۰۰  نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی ادامه داد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد و اجازه فعالیت به اخلال گران اقتصادی نخواهند داد.

سرهنگ سلیمی زاد در پایان با بیان اینکه مشارکت و همراهی مردم با پلیس ضامن امنیت پایدار در جامعه و ناکامی مجرمان و قاچاقچیان است، گفت: شماره تماس ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی آماده دریافت گزارش های مردمی پیرامون فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ است.

کد خبر 4517006

منبع: مهر

کلیدواژه: آبدانان سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر